Forms generator powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Thursday, 24 March 2016

AZANIS SCAR SERUM DENGAN VITA-COCOA BOOSTER FORMULA : MURAH ORIGINAL

AZANIS SCAR SERUM KINI DENGAN VITA-COCOA BOOSTER FORMULA

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online


Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil :
Azanis-Scar Serum with Natural Vit. E :



Anda ada Masalah PARUT susah nak hilang...?

"Ini dia penawar yang telah membantu hilangkan parut ramai orang di luar sana seperti anda!"

TERBARU! 

Azanis Scar Serum kini dilengkapi dengan Vita-Cocoa Booster Formula!
Azanis Scar Serum dah diformulasikan dengan formula terbaru iaitu gabungan di antara Vitamin E dan Cocoa Butter yang menghasilkan Vita-Cocoa Booster Formula. Tak payah pening-pening fikir macam mana cara nak hilangkan kesan jerawat lah, hilangkan parut kat muka lah, kat badan lah, produk berkesan dah ada depan mata ni haa.




Kalau anda nak tahu, Cocoa Butter memang dikenali di seluruh dunia dengan keberkesanannya dalam mengatasi masalah parut. Manakala Vitamin E yang digunakan pula adalah 100% Vitamin-E semulajadi (d-alpha tocopherol) yang dirumus dari soya. Vitamin semulajadi D-alpha Tocopherol mengandungi 50% lebih anti-oksidan dan mempunyai daya serapan yang lebih baik dari Vitamin-E sintetik (juga dikenali sebagai Vitamin-E Acetate atau dL-alpha tocopherol).


Vitamin E memang bagus untuk kulit, bila digabungkan dengan Cocoa Butter, lagi lah meletop kesannya kan? Lagi power kesannya dari versi yang dulu. Anda yang mempunyai parut degil, yang susah sangat nak hilang tu, boleh la cuba Azanis Scar Serum ni. Bukan sekadar menghilangkan parut je tau, ada macam-macam lagi kebaikannya.


Testimoni Azanis Scar Serum

Kebaikan Azanis Scar Serum:

Mempercepatkan proses pemulihan parut serta melicinkan kulit dengan Vitamin-E semulajadi
Mengandungi paras anti-oksida dan anti-radang yang tinggi. 
Memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut Menggalakkan proses sintesis kolagen.
Mampu melicinkan garis-garis halus serta kesan kulit kering kesan dari anti-oksida dan agen pelembab
Melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak.


Untuk wanita yang mempunyai masalah stretch marks, anda juga boleh gunakan Azanis Scar Serum ni untuk menghapuskan segala tanda-tanda tu tau. Macam mimpi ngeri bila ada stretch marks kan? Okey, jangan susah-susah hati dah. Azanis Scar Serum kan ada. Ia selamat digunakan dan telah pun diluluskan oleh KKM. 

Isi Kandungan/Berat : 15ml / 5fl.oz

BARU! KINI DENGAN VITA-COCOA BOOSTER FORMULA!

AZANIS SCAR SERUM kini dilengkapi dengan bahan utama yang baru iaitu Cocoa Butter. Dengan gabungan istimewa antara Vitamin E dan Cocoa Butter, maka terhasillah formula terbaru kami iaituVita-Cocoa Booster Formula. 

Ia mengandungi 100% Vitamin-E semulajadi (d-alpha tocopherol) yang dirumus dari soya. Vitamin semulajadi D-alpha Tocopherol mengandungi 50% lebih anti-oksidan dan mempunyai daya serapan yang lebih baik dari Vitamin-E sintetik (juga dikenali sebagai Vitamin-E Acetate atau dL-alpha tocopherol). Manakala, Cocoa Butter telah dikenali di seluruh dunia dengan keberkesanannya dalam mengatasi masalah parut.


Bagaimana Ia Berfungsi?
Ia mempercepatkan proses pemulihan parut serta melicinkan kulit dengan Vitamin-E semulajadi (12,000 IU dalam pek 15ml) yang mengandungi paras anti-oksida dan anti-radang yang tinggi. Memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut disamping menggalakkan proses sintesis kolagen. Kesan dari anti-oksida dan agen pelembab ini juga mampu melicinkan garis-garis halus serta kesan kulit kering.

Cocoa Butter bertindak sebagai bahan untuk optimasikan proses di atas. Apabila ia diserap ke lapisan epidermis dan dermis, ia menghasilkan satu lapisan kelembapan dan minyak bagi melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak.

Gabungan istimewa Vitamin E dan Cocoa Butter ini pasti akan membuat anda tersenyum lebar apabila parut anda semakin pantas pudar.
.
Sebelum ini pun dah beribu pengguna gembira dengan hasil Azanis Scar Serum.

Agaknya bagaimana pula mereka yang gunakan Azanis Scar Serum dengan Vita-Cocoa Booster Formula ini?

Hanya yang dah cuba saja tahu. Anda bila lagi? :)

Dengan Azanis Scar Serum hanya disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari sudah cukup untuk menghapuskan parut tegar yang ada pada kulit anda. Kandungan anti oksidan yang tinggi membantu untuk hasilkan sel kulit yang baru dan sihat.
Walaupun 10 tahun kesan parut yang ada pada kulit anda, dapat hilang dengan mudah.
Hanya semudah sapu sahaja pada kesan parut baru atau lama dalam masa kurang dari 1 bulan anda boleh lihat kesan parut akan pudar.
99.9% pengguna berikan ★★★★ pada Azanis Scar Serum selepas lihat kesan parut tegar hilang macam tak pernah ada parut.
Diluluskan KKM, diyakini halal serta dijamin berkesan.




INFO AZANIS SCAR SERUM :
Azanis Scar Serum mengandungi Vitamin E 100% semulajadi (d-alpha tocopherol) dari sumber soya. D-alpha tocopherol mempunyai 50% lebih kuasa antioksidan dan menyerap dengan lebih baik daripada Vitamin E sintetik (dikenali sebagai acetate ataupun dL-alpha tocopherol)


BAGAIMANA AZANIS SCAR SERUM BERTINDAK :
Azanis Scar Serum mempunyai 50% lebih antioksidan yang kuat, bahan aktif dan bahan pelembab pada masa yang sama. Sebatian ini bekerja secara sinergi untuk mempercepatkan proses pemulihan kulit berparut anda ketika fasa ‘remodeling’.

Larutan ini akan menolak sel-sel parut ke permukaan paling atas untuk proses penukaran kulit. Kehebatan Azanis Scar Serum akan memberikan anda penghasilan sel-sel normal dalam kuantiti yang luar biasa dan ia akan mengambil alih tempat sel-sel berparut anda.

Hasilnya, permukaan kulit berparut anda akan kelihatan lebih pudar, licin dan rata. Paling menakjubkan, perubahan warna, pembengkakan, rekahan halus, gatal , dan kemerahan pada parut luka anda akan turut semakin pulih dari sebelumnya.

Ianya dihasilkan daripada sumber semulajadi yang turut akan membekalkan kulit anda dengan vitamin dan protein yang diperlukan. Formulasi ini juga akan menyegarkan serta memulihkan kulit anda secara keseluruhan.


KANDUNGAN AZANIS SCAR SERUM :
OIL BASE :
1. Paraffinum Liquidum
2. Triisononanoin
3. Cetearyl Ethylhexanoate
4. Isopropyl Myristate
5. Glycine Soja Oil
6. Helianthus Annuus Seed Oil
7. BHT
8. Bisabolol

BOTANICALS :
1. Calendula Officinalis Flower Extract
2. Lavandula Angustifolia Oil
3. Rosmarinus Officinalis Leaf Oil
4. Anthemis Nobilis Flower Oil

VITAMIN :
D-alpha tocopherol (Natural Vitamin E)


BAGAIMANA CARA PENGGUNAAN AZANIS SCAR SERUM :

Sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada permukaan parut sejurus selepas anda membersihkan permukaan itu. Ulang langkah ini pada pagi dan juga malam ataupun sekerap yang diperlukan.

Perhatian : Untuk kesan ‘chickenpox’ mahupun kesan luka terbakar, sila tunggu ia benar-benar kering sebelum menyapu Azanis Scar Serum. Untuk luka pembedahan pula, sila tunggu sehingga luka telah tertutup serta jahitan telah dibuang sebelum menggunakan produk ini.


STRETCH MARK (REGANGAN KULIT)
Stretch marks adalah keadaan kulit yang biasa berkait dengan kehamilan dan juga penambahan berat badan. Ia suatu masalah yang sangat biasa berlaku pada wanita mahupun lelaki.

Ia berlaku apabila lapisan tengah kulit terkoyak apabila kulit merenggang terlalu jauh dengan cepat. Akibatnya, akan kelihatan seakan garisan merah keunguan. Selepas beberapa ketika, kemerahan itu akan hilang dan bertukar menjadi seakan garisan putih.

Azanis Scar Serum diformulasi untuk mengurangkan dan juga memperbaiki keadaan kulit yang mengalami regangan ini.

Sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada stretch marks anda. Gunakan pada waktu pagi dan malam ataupun sekerap yang dirasakan perlu. Ketika kehamilan, ia boleh digunakan bermula pada trimester kedua pada tempat yang biasa berlaku stretch marks.

Tindakbalas adalah berbeza mengikut individu.


TONA KULIT TIDAK SEKATA 
Tona kulit tidak sekata ataupun hiperpigmentasi adalah kesan daripada penghasilan melanin secara berlebihan. Melanin berfungsi memberikan warna kepada kulit dan juga rambut kita. Ia turut melindungi kulit daripada sinaran UV yang merbahaya.

Walaubagaimanapun, penghasilan melanin secara berlebihan yang distimulasi oleh pendedahan kepada cahaya matahari secara berlebihan ataupun faktor hormone, boleh menyebabkan tona kulit tidak sekata ini.

Azani Scar Serum membantu memperbaiki keadaan kulit yang mengalami tona kulit tidak sekata ini.

Tindakbalas adalah berbeza mengikut individu.


KEDUTAN HALUS 
Kedutan halus merupakan antara tanda-tanda paling mudah kelihatan apabila kita semakin meningkat usia.

Sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada kedutan halus itu sejurus selepas anda mencuci wajah. Anda boleh gunakan pada waktu pagi dan malam atau sekerap yang dirasakan perlu.

Apa yang Azanis Scar Serum lakukan adalah membekalkan nutrien untuk membantu kitaran pembaharuan semulajadi kulit anda. Kehebatan serum ini akan membolehkan sel kulit anda kembali ke keadaan asal. Ia akan melicinkan serta menghaluskan kulit anda dan seterusnya mengurankan kedutan halus pada wajah.

Azanis Scar Serum juga bertindak sebagai pelembab yang juga akan memperbaiki tekstur serta tona kulit anda.


KULIT KERING
Kulit kering sering dialami oleh semua orang tidak kira usia. Apabila kita semakin tua, akan berlaku penurunan yang mendadak pada Stratum Corneum Lipids, iaitu sejenis lemak yang sangat penting dalam struktur dan fungsi setiap sel hidup. Perkara yang sama berlaku pada Ceramides (salah satu komponen penting yang membentuk Lipid Barrier kulit kita).

Azanis Scar Serum membekalkan lapisan minyak semulajadi kulit yang akan membantu mengembalikan fungsi untuk mengekalkan kelembapan.

Oleh itu, masalah kulit kering akan boleh diselesaikan dengan sapuan Azanis Scar Serum. 

SOALAN LAZIM AZANIS SCAR SERUM :

Bagaimana Azanis Scar Serum mampu hilangkan kesan parut yang luarbiasa?

Azanis Scar Serum memang dikenali sebagai serum hilangkan parut.
Secara amnya Azanis Scar Serum membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal.
Satu lagi kelebihan Azanis Scar Serum adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif.

Formulasi azanis scar serum yang reka khas ini sesuai bagi jenis kulit yang berikut :-
✔ Kulit berminyak
✔ Kulit berjerawat bengkak dan bernanah.
✔ Kulit Kemerahan (Hypersensitive Skin)
✔ Mereka yang pernah menggunakan produk Hydrokuinon & Merkuri kerana lapisan Asid Matel kulit telah terhakis (Kulitnya sudah nipis)

Siapa yang perlu Azanis Scar Serum?
Lelaki & Wanita yang mempunyai masalah parut pada kulit walaupun kesan parut lebih 10 tahun.
Azanis Scar Serum juga dapat membantu selesaikan masalah Regangan kulit, Warna kulit tidak sekata, Penuaan kulit dan juga masalah kulit kering.

Bila kesan awal boleh dirasai?
Kesan adalah bergantung pada tindakbalas individu. Tapi secara puratanya, ia mengambil sekitar 30 hari untuk anda lihat kesan yang ketara!

1 Botol boleh tahan untuk berapa lama?
1 Botol Azanis Scar Serum boleh bertahan selama 30 hari.

Adakah Azanis Scar Serum ini halal?
Ya! Pengilang kami telah mendapatkan kelulusan halal dari JAKIM. Anda boleh guna Azanis Scar Serum tanpa ragu-ragu!

Bagaimana cara penggunaannya? 
Azanis Scar Serum begitu mudah digunakan. harus disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari.
Pada parut baru, Azanis Scar Serum harus disapu hanya apabila luka telah sembuh, dan tidak boleh digunakan pada kulit yang luka.

Adakah ada had umur bagi pengamalnya?
Ia boleh diambil oleh setiap orang lelaki dan perempuan tanpa had umur.

Adakah barang dijamin sampai selepas dibayar?
Semestinya! Penghantaran akan dijalankan setiap hari Isnin hingga Jumaat. Kami menggunakan perkhidmatan PosLaju.

Barang anda dijamin sampai dalam masa 1-3 hari selepas ia dipos.
Mudah je kan? Tak yah fikir panjang-panjang lah. Meh beli meh. Harga promosi hanya RM60!!


HARGA AZANIS SCAR SERUM WITH VITA-COCOA BOOSTER FORMULA
RM60 (SM) / RM65 (SS)
RM50 (SM) / RM55 (SS)
FREE POS


Kami tidak bertanggungjawab atas produk tiruan yang dibeli dengan harga jauh lebih murah..
LAKU KERAS !!!!
PENGHANTARAN: 
KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.
☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp
014-8438 299
SELF COLLECT :
TTDI JAYA , SHAH ALAM 014-8438 299
WAKAF CHE YEH, KOTA BHARU 017-9198346
(Dropship diperlukan)
YANG BERMINAT UTK BERDAFTAR , SILA PM KE FACEBOOK KAMI :https://www.facebook.com/messages/permatabeautymall

TAJUK : PENDAFTARAN DROPSHIP 
~ NAMA ANDA : 
~ ALAMAT ANDA : 
~ NO TELEPHONE :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

: BOYA SKIN MASK GLUTA Q10 2BE GORGEOUS DETOX 360 EFFECTS WHITENING CREAM 4 STEP WAIST TRIMMER 7DAYS JUICE AL - RAZI AL - RAZI SABUN MUKA AL - RAZI SELANGOR AL - RAZI TESTIMONI AMYERA FLAWLESS AGEN AMYERA FLAWLESS FACE & BODY CREAM APRICGOLD AURA MEN TURBO COLLAGEN AURA MEN TURBO COLLAGEN AURAWHITE AURA MEN TURBO COLLAGEN MURAH AURA MEN TURBO COLLAGEN STOKIS AURA WHITE PURE L-GLUTATHIONE COLLAGEN AURAMEN FACE SOAP AURASHINE AURASLIM SHAKE AURAWHITE CHOCOLATE FLAVOUR AURAWHITE GLUTACOLLAGEN 900 000MG AURORA STOKIS AYLAMYRA SKIN CARE | PRODUCT OF SWITZERLAND BABIES BLINK PINKISH DATIN LYANAZ BEAUTYCARE NOUR AIN BEDAK ARAB BEDAK TANAKA BELLA FORMULA BELLA SINUS CURE bella sinus murah BELLEZA HQ BELLEZA PINK BELLEZA TESTIMONI BELLEZZA ESSENTIAL BELVYA BIO ANNE BREAST CREAM FREE SOAP BLINKQ BEAUTY DRINK BORONG BORONG SABUN ALPHA ARBUTIN BVR COLLAGEN BVR GOLD SCRUB BVRC California Beauty Slim N Fit Girdle CELAK CHRISZEN CHRISZEN GEL EYELINER Chriszen Moist Cake COLLAGEN CRYSTAL EYE MASK Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Set COMBO DIANZ D'HERBS LIPSTICK COLLAGEN TREATMENT Dewy Extra Whitening DEWY GOGEN DEWY WHITENING DIANZ RM70 DIANZ VITAMIN WHITENING COLLAGEN 6000mg.DIANZ VITAMIN C. DIAN'Z STOKIS DNARS PUTEH PITERA DNARS SKINCARE EMILAY WHITENING CLEAR SPOTS EMJOI TWEEZE EYELINER CHRISZEN ORI FELINNA INCHLOSS FERWHITE L GLUTATHIONE 1 MILLION MG FERWHITE MURAH FERWHITE STOKIS SELANGOR FIRM BREAST FLORAL MASK FLORAL MASK 50ml FLORAL MASK BY DIAN'Z GERMA SHAPE UP CAMISOLE GLITTERS BY RADIGLOW GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C WHITE PERFECT GLUTACELL BORONG GLUTACELL HQ GLUTACELL Inspired by Botox GLUTACELL MURAH GLUTACELL STOKIS GLUTAKOJIC 3 LAYER Gold Pome L-Gluthathione Gold Powder Scrub Body Whitening Exfoliating Gel Grip HARUM MALAM BORONG HARUM MALAM MURAH HARUM MALAM SHAH ALAM HARUM MALAM STOKIS.HARUM MALAM TESTIMONI HEIGHT UP BORONG HEIGHT UP MURAH HEIGHT UP RM160 HEIGHT UP STOKIS HEIGHT UP SUPPLEMENT TINGGI HEIGHT UP TESTIMONI IBU PATI MASK ICYCOOL SLIMMING GEL INAYAH BORONG INAYAH SHAH ALAM INCHLOSS IZZUE ISLAM JAMU DEWI DARA JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE MURAH. JERAWAT BERLUBANG JUS PEMUTIH K-COLLY HALAL K-COLLY MURAH K-COLLY SHAH ALAM K-COLLY STOKIS K-Colly Sweet 17 K-Colly Sweet Seventeen 1 K-COLLY TESTIMONI KAPSUL HORMON KECUT CYS Kecut Rahim Kegatalan Kembali Dara kempiskan perut Keputihan Ketuat Khasiat Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul KKM KKM VCOA KOTA BHARU Kotoran KRYOLAN SUPRACOLOR Kurus Dalam Masa 7 Hari Longgar LOTION LYANAZ LYNANAZ PATI IBU MAGIC REPAIRING N WHITENING CREAM MAIXARA BORONG MAIXARA C SENTIAL MAIXARA MWE MAIXARA SLIM LOOK MAMA GOJES BORONG MAMA GOJES BY FEREENA MAMA GOJES STOKIS MAMA GOJES TESTIMONI MASK HILANG BLACKHEAD MCS BORONG MCS MURAH MEKAR DARA MEKAR DARA HQ MEKAR DARA STOKIS MEKAR DARA TESTIMONI MEKARA DARA MURAH MENGANDUNG MIERABELLA TREENEA MILKY - G BUST UP BREAST FORMULA MINYAK KELAPA DARA MIRACLE SLIMMING COFFEE MISTINE BB CREAM MOLLY BARBIE SKIN SERUM BORONG MOLLY BARBIE SKIN SERUM SELANGOR MOLLY BARBIE SKIN SERUM STOKIS MOLLY BARBIE SKIN SERUM TESTIMONI MOLLYS BB DOLL MOLLYS BB DOLL FOUNDATIO MURAH MOLLYS BB DOLL FOUNDATION MOLLYS BB DOLL FOUNDATION SELANGOR MOLLYS BB DOLL FOUNDATION STOKIS MOON SOAP RESDUNG MOONSOAP MOONSOAP MURAH MOONSOAP STOKIS MOONSOAP TESTIMONI MURAH MZ F2F MZ Fat2Fit Mist Spray MZ Murah.MZ testimoni MZ Shah Alam MZ Soap MZ SOAP BARU MZ SOAP MURAH MZ SOAP STOKIS MZ SOAP TESTIMONI MZ Spray MZ Stokis NAKED2 URBAN DECAY EYESHADOW NAKED2 URBAN DECAY MURAH NAKED2 URBAN DECAY SHAH ALAM NANO SOAP AGEN NANO SOAP HQ NANO SOAP MURAH NANO SOAP SHAH ALAM NANO SOAP STOKIS NANO SOAP TESTIMONI NATURAL BAMBOO Natural Bamboo Charcoal Murah Di pasaran NATURGO NATURGO MASK MURAH NBC BIG SIZE NOUR AIN MURAH NOUR AIN STOKIST NOUR AIN STOKIST SELANGOR NOUR AIN TESTIMONI OPA SELANGOR OPA SHAH ALAM OPA SNOW OPA STOKIS.OPA MURAH ORIGINAL oxigen cell murah OXYGEN CELL by NINA SKINCARE 30G oxygen cell murah oxygen cell ready stock oxygen cell shah alam PARUT BERLUBANG PARUT JERAWAT PATI EMAS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA SELANGOR PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA STOKIS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA TESTIMONI PEJALKAN BREAST PEMUTIH GIGI PENGEDAR SHAH ALAM PERAPAT PERFECT COLLAGEN BB CREAM SPF 45 PA ++ PERFECT LADY Perla Coffee PERLA COFFEE MURAH PERLA COFFEE SLIMMING PERLA COFFEE STOKIS PERLA COFFEE TESTIMONI PERLA EXCLUSIVE PERLA EXCLUSIVE MURAH PERLA OFFICIAL PERLA STOKIS PMCVC POMEGRANATE PINK POMEGRANATE WHITENING CLEANSER POMOGRANATE BLACK POMOGRANATE GOLD PROMOSI PROMOSI MILKY G PURE MARINE COLLAGEN GRED AA push up bra. alat kempiskan perut PUTIH PUTIHKAN KULIT RADIANCE RADIANCE MURAH RADIANCE RM155 RADIANCE SIGNATURE RADIANT GLOW WHITENING BODY LOTION SPF 60 RADIGLOW INGREDIENT radiglow rm160 RADIGLOW RM165 RADIGLOW SELANGOR; RADIGLOW MALAYSIA RADIGLOW STOKIS RADIGLOW SUPPLEMENT RADIGLOW TESTIMONI RAHSIA WANITA RAHSIA WANITA MURAH RAHSIA WANITA STOKIS RAHSIA WANITA TESTIMONI RAMPING BALM Rapat RAPIBUST MAKER PEMBESAR DAN PENGENCANG PAYUDARA RAPIBUST MURAH RAPIBUST STOKIS RAPIBUST TESTIMONI RELIAN MASCARA RELIAN MASCARA MURAH RELIAN MASCARA REVIEW RM15 RM20 ROLANJONA CRYSTAL FOOT MASK Rose Hair Perfume Rose Hair Perfume Borong Rose Hair Perfume Murah Rose Hair Perfume STOKIS ROYAL SLIM LISHOU MAGIC . ENOT ROYAL SLIM LISHOU MAGIC PENGEDAR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC SELANGOR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC STOKIS ROYAL SLIM RM90 Russet SABUN AL - RAZI SABUN AL - RAZI STOKIS SABUN ALPHA ARBUTIN SABUN ALPHA ARBUTIN MURAH SABUN ARBUTIN MURAH SABUN PUTIH SABUN SUSU BERAS COLLAGEN BORONG SABUN SUSU BERAS COLLAGEN MURAH SABUN SUSU BERAS KBROTHER SABUN VITAMIN SABUN VITAMIN A SABUN VITAMIN TESTIMONI SATIN RM140 SATIN SKINZ MURAH. SATIN SKINZ SATIN SKINZ PREMIUM SATIN SKINZ SHAH ALAM SATIN SKINZ TESTIMONI SATIN SKINZ VIP STOKIS SCRUB BELVYA TESTIMONI SCRUB KURUS SCRUB POMEGRANATE ORIGINAL SECRET BUST UP SECRET BUST UP MURAH SECRET BUST UP PUERARIA MIRIFICA SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN TESTIMONI SELANGOR SERI DEWI MALAM SERUM GLUTA KOJIC SHAH ALAM SHAH ALAM. SHISEIDO BLACK MASK SHISEIDO BLACK MASK BORONG SHISEIDO WHITE MASK Shishedo Black Mask Murah SINUS CURE MURAH SINUS CURE RM50 SIZE GERMA CAMISOLE SKINCARE SKINCARE NOUR AIN SKINCARE PRODUK MELAYU Skincerity Skincerity Fungsi Skincerity MLM Skincerity Selangor Skincerity Stokis Skincerity TESTIMNONI SLIM N FIT GIRDLE SLIMMING SUIT SMART KIDDIES BY AURAWHITE SMART KIDDIES KKM SMART KIDDIES MURAH SMART KIDDIES STOKIS SMART KIDDIES TESTIMONI Sponge Ori Kokuryu SPRAY OPA STOKIS STOKIS DNARS stokis dropship STOKIS MAIXARA STOKIS MIRACLE SLIMMING COFFEE STOKIS PERLA STOKIS SECRET BUST UP STOKIS SELANGOR STOKIS SHAH ALAM STOKIS VENE SLIMMING LOTION STOKIST Stokist Bedak Arab SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA DROSPSHIP SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA MURAH SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SHAH ALAM Super Summer Cake SUPPLEMENT VAGINA TANAKA TANAKA MURAH TANPA KIMIA TANPA PENGELUPASAN TESTIMONI TESTIMONI 7DAYS LYANAZ TESTIMONI BELLA FORMULA SINUS CURE TESTIMONI MILKY G TESTIMONI MIRACLE SLIMMING COFFEE TESTIMONI SECRET BUST UP TESTIMONI TREENEA TESTIMONI VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VITAMIN C FELINNA Thanyaporn breast kapsul THANYAPORN PUERARIA MIRIFICA Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul MURAH TREENEA CARA MAKAN TREENEA SELANGOR TREENEA SHAH ALAM TREENEA UTK IBU TURTLE LAMP TURTLE LAMP MURAH TWILIGHT TURTLE LAMP UBAT EXCEMA UBAT KURUS UBAT MONTOK PUNGGUNG VCOA LIQUID VCOA RESDUNG VCOA TREENEA VENE SLIMMING LOTION VENE SLIMMING LOTION MURAH VENE SLIMMING LOTION STOKIS VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VIT C DIANZ VITAMIN C 1000MG Vitamin C Felinna WHITE MASK WHITE PERFECT WHITELIGHT WHITENING 7DAYS WONDER GLOW GOLD BASIC ADVANCE SERIES. WG GOLD WONDER GLOW MURAH WONDER GLOW SELANGOR WONDER GLOW STOKIS WONDERGLOW TESTIMONI X-LOSS FELINNA X-LOSS LOTION FELINNA X-LOSS MURAH X-LOSS STOKIS XXL XXXL ZIRANA ZIRANA 5 IN 1 INFRARED SLIMMING SET ZIRANA MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET HQ ZOFEA BEAUTY SECRET MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET SHAH ALAM ZOFEA BEAUTY SECRET STOKIS ZOFEA BORONG ZOFEA MURAH ZOFEA SHAH ALAM

TERMA & SYARAT SHOPPING @ YOUAND MYCLOSET

1. Untuk pembeli yang serius sahaja.

2. Tiada reserve. Mereka yang bayar dulu, akan didahulukan.

3. Tiada pemulangan wang bagi mereka yang membatalkan pesanan selepas pembayaran dibuat.

4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya produk rosak, hilang atau tidak diterima pelanggan selepas pengesahan penghantaran telah dibuat akibat kecuaian pihak ke-3 (POS LAJU) dan pihak anda sendiri (tiada di rumah ketika Pos Laju datang, salah alamat, penerimaan ditandatangani oleh orang lain seperti kawan, jiran, pihak kolej/pejabat).

5. Kami hanya menggunakan perkhidmatan POS LAJU untuk urusan penghantaran dan hanya urusniaga di dalam Malaysia sahaja (mohon maaf, tiada penghantaran untuk negara2 lain)

6. Masa pengeposan adalah waktu petang setiap hari bekerja (ini bermakna pembayaran yang dibuat pada hari tersebut berkemungkinan besar akan dipos pada hari yang sama utk pembayaran sebelum 4.30ptg)

7. Pertukaran produk/pesanan pada saat2 akhir selepas pembungkusan dibuat adalah tidak dilayan (ini menimbulkan masalah kerana kebanyakan parcel dibungkus dalam plastik prabayar Pos Laju).

8. Penghantaran juga hanya akan dibuat selepas pembayaran diterima sudah disahkan (transfer dari acc bank lain mengambil masa 1-3 hari bekerja untuk disahkan/dikreditkan pihak bank).

9. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab atas segala risiko, masalah, kesan/akibat dari penggunaan produk2 jualan kami. Jadi sila pastikan anda membeli dengan kerelaan hati, tiada sebarang paksaan dari pihak kami.

10. Terma dan syarat ini mungkin diubah atau ditambah dari masa ke semasa bertujuan untuk memudahkan urusan antara pelanggan dan kami.