Forms generator powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Thursday, 9 July 2015

GLUTACAPS 500MG PLUS

GLUTACAPS 500MG PLUS MURAH ORIGINAL

"Putih Dan Kurus Sblm Raya"

"kak dah 3 org tegur saya kurus lepas makan glutacaps ni.. sebab memang rasa kenyang je sepanjang hari.. dan yg paling sy suka kulit makin berseri putih satu badan and dia bukan putih pucat tau, dia putih pinkish.. semua kawan tegur..hepy je nk pakai baju raya sambil muka baru ni" 





Harga Glutacaps®

promosi : RM 139  (sm) / RM144 (ss)
* free pos
 (Jika berminat dalam masa 24jam boleh buat pembayaran)

GLUTA-CAPS® Tiada kesan smpingan sebab kami ada sijil racun drpd USM. 


KESAN PENGAMBILAN GLUTACAPS 500MG PLUS ....

✅Kulit bertambah putih dan glowing 
✅Pigmentasi hilang
✅Meratakan tona warna kulit
✅Mengecutkan jerawat
✅Memudarkan parut jerawat
✅Menegangkan kulit
✅ANTIOXIDAN 
✅Merawat katarak dan glukoma
✅Membekalkan kadar kandungan air ini menyebabkan kulit tegang
✅Menghilangkan garis garis halus diwajah
✅Mengekalkan kelembapan kulit
✅Mengalakkan SISTESIS kolegen dalam badan


Apa yang boleh anda dapat dari Glutacaps

1) Memutihkan satu badan (tgn,muka,kaki)
2) Melembutkan kulit Badan
3) Memutihkan muka dalam masa 3Hari sahaja
4) Menghilangkan Jerawat
5) Menghilangkan Jeragat
6) Menghilangkan parut degil dan lama
7) Membuatkan anda sangat menyesal kerana tidak ambil dari dulu lagi
8) Membuat kawan2 anda puji anda semakin putih, gebu dan flawless
9) Membuat anda bangga dengan diri anda
Glutacaps hebat sangat kerana
10) Melembabkan kulit
11) Memudarkan parut jerawat
12) Mengenyangkan perut (boleh Kurus)



Diluluskan KKM (MAL15065008NC)

Ingridient:
1. Glutathione Gred AAA daripada jepun
2. Vitamin C
3. Hyluronic acid
=> Mengunakan gluta 100%
=> mempunyai 500mg setiap kapsul
=> Mengatifkan gluta dalam badan dalam masa 2jam selepas makan
=> Mengunakan bahan aktif gluta original 100%
.

Cara Makan : 

Disarankan ambil 2 biji pagi dan 2biji malam untuk 7hari pertama.. selepas 7hari makan 1biji pg dan 1 biji malam.. Makan glutacaps sebaiknya 20mnt sblm mkn berat..

Pantang Larang :

✔ Tiada pantang cuma banyakkan minum air 3-4liter sehari. Caffein elakkan, susu elakkan, gula kurangkan..
✔ Ibu mengandung tak digalakkan
✔ Menyusu baby boleh ambil
✔ Umur boleh ambil 15tahun keatas
✔ Pesakit Cancer dilarang ambil
✔ Pesakit Buah pingang kencing manis dan sakit jantung yg tidak kritikal boleh ambil.
✔ Kalau ambil dgn ubatan/supplmnt lain mcm mana? jarakkan sahaja pengambilan 20minit

* produk ini adalah persediaan supplement tambahan utk memutihkan kulit dan ianya tdk merbahaya utk smeua lapisan umur, tetapi dilarang ambil bersama yg mengamalkan pil perancang, IUD atupun injection untuk mencegah kehamilan. Ambil selepas 2 jam dibenarkan
Ingridient:
1. Glutathione Gred AAA daripada jepun
2. Vitamin C
3. Hyluronic acid



Info lebih: 

Glutacaps® ni yg pertama paling banyak ingridient dlm malaysia. 500mg 1 kapsul. sbb tu kesan cpt. dlm masa 12 jam bdn kita perlukan lebih 500mg gluta utk pemutihan badan. jadi ngam2 utk sehari.. kalau nk kesan cpt lagi mkn 2 biji.. 

Dgn penggunaan bahan aktif gluta original dr tumbuhan ni akan membantu bukan shj mengurangkan jerawat. dia juga dpt bantu pudarkn jerawat. n slowly bdn juga akan memutih secara automatik. awak mesti dh lali dgn produk2 putih yg lain kan? 

sebab kebanyakkan produk hanya letak bahan putih tu skit je, serbuk yg lain tu tepung jagung je nk nmpk berat dan bnyk. dan sebab tu kita bawak gluta gred A ni.. sebelum kita launch mmg kita uji dlm lab berkali2. dh dpt formula yg betul tally dgn analog graf formula barulah kita masukkan dlm kapsul. sebab tu kita yakin sgt kesan Glutacaps® seawal 3 hari. 

sebab kita import material yg kualiti shj. sebab tu kita tambah dgn material mcm "hyluronic acid" (supaya lebih flawless) dan "Vitamin C original" utk bantu kurangkan jerawat, jeragat dan parut.. bahan aktif ni utk bantu lg proses pemutihan kulit. 

Apa beza putih, cerah dan berseri? 

putih shj muka akan nampak pucat. tp bila awk putih, cerah dan berseri? 

baru la putih tu betul betul naik kan? 
putih kemreh merahan..mcm org baru kahwin.. muka putih berseri.. haa mcm tu la. heh. 


Apa yg u akan dpt dgn Glutacaps® 
✔ 1 hari untuk rasa kulit semakin lembap 
✔ 3 hari untuk lihat jerawat kecut 
✔ 7 hari kulit semakin glow dan putih berseri 
✔ 14 hari tangan leher bdn dan kaki lebih cerah 
✔ 28 hari lahir kulit beby terpancar seluruh bdn.. muka, tgn dan bdn akan lebih putih kemerah-merahan. 

Bertindak sekarang! sebelum harga naik. skrg dh tau kenapa gluta, HA dan Vit C ori bagus kan? tggu apa lagi mana ada produk yg mcm Glutacaps® dkt malaysia ni....gabung 3 sekali gus!

PENCERAHAN SATU BADAN 
GLUTACAPS 500MG PLUS....



Nak putih tapi takut nak ambik suntikkan PENCERAH??

Anda boleh mencuba GLUTACAPS kerana kesannya umpama anda ambik suntikkan...

GLUTA memang digunakan utk pencerahan kulit kalau di negara Thailand boleh dikatakan semua rakyatnya mengamalkan pengambilan secara pemakan dan suntikkan itu sudah menjadi kebiasaan bagi mereka sebab itu kulit mereka lebih putih gebu dan cantik...

GLUTA MEMANG DAH TERBUKTI SELAMAT DAN BERKESAN UTK PENCERAHAN ..
Kadar yg disyorkan utk pencerahan..

1000-2000mg utk proses pemutihan 

500mg utk proses detox



TESTIMONI GLUTACAPS















































Harga Glutacaps®

promosi : RM 139  (sm) / RM144 (ss)
* free pos
 (Jika berminat dalam masa 24jam boleh buat pembayaran)

------------------------------------------------------------



Kami tidak bertanggungjawab atas produk tiruan yg dibeli dengan hg jauh lagi murah..
CONFIRM ORIGINAL : Dapatkan dari PERMATA BEAUTY

------------------------------------------------------------


☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp
014-8438299


SELF COLLECT :
TTDI JAYA , SHAH ALAM 014-8438299
WAKAF CHE YEH, KOTA BHARU 017-9198346



tunggu brg sampai depan pintu 
beli tanpa ragu -ragu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

: BOYA SKIN MASK GLUTA Q10 2BE GORGEOUS DETOX 360 EFFECTS WHITENING CREAM 4 STEP WAIST TRIMMER 7DAYS JUICE AL - RAZI AL - RAZI SABUN MUKA AL - RAZI SELANGOR AL - RAZI TESTIMONI AMYERA FLAWLESS AGEN AMYERA FLAWLESS FACE & BODY CREAM APRICGOLD AURA MEN TURBO COLLAGEN AURA MEN TURBO COLLAGEN AURAWHITE AURA MEN TURBO COLLAGEN MURAH AURA MEN TURBO COLLAGEN STOKIS AURA WHITE PURE L-GLUTATHIONE COLLAGEN AURAMEN FACE SOAP AURASHINE AURASLIM SHAKE AURAWHITE CHOCOLATE FLAVOUR AURAWHITE GLUTACOLLAGEN 900 000MG AURORA STOKIS AYLAMYRA SKIN CARE | PRODUCT OF SWITZERLAND BABIES BLINK PINKISH DATIN LYANAZ BEAUTYCARE NOUR AIN BEDAK ARAB BEDAK TANAKA BELLA FORMULA BELLA SINUS CURE bella sinus murah BELLEZA HQ BELLEZA PINK BELLEZA TESTIMONI BELLEZZA ESSENTIAL BELVYA BIO ANNE BREAST CREAM FREE SOAP BLINKQ BEAUTY DRINK BORONG BORONG SABUN ALPHA ARBUTIN BVR COLLAGEN BVR GOLD SCRUB BVRC California Beauty Slim N Fit Girdle CELAK CHRISZEN CHRISZEN GEL EYELINER Chriszen Moist Cake COLLAGEN CRYSTAL EYE MASK Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Set COMBO DIANZ D'HERBS LIPSTICK COLLAGEN TREATMENT Dewy Extra Whitening DEWY GOGEN DEWY WHITENING DIANZ RM70 DIANZ VITAMIN WHITENING COLLAGEN 6000mg.DIANZ VITAMIN C. DIAN'Z STOKIS DNARS PUTEH PITERA DNARS SKINCARE EMILAY WHITENING CLEAR SPOTS EMJOI TWEEZE EYELINER CHRISZEN ORI FELINNA INCHLOSS FERWHITE L GLUTATHIONE 1 MILLION MG FERWHITE MURAH FERWHITE STOKIS SELANGOR FIRM BREAST FLORAL MASK FLORAL MASK 50ml FLORAL MASK BY DIAN'Z GERMA SHAPE UP CAMISOLE GLITTERS BY RADIGLOW GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C WHITE PERFECT GLUTACELL BORONG GLUTACELL HQ GLUTACELL Inspired by Botox GLUTACELL MURAH GLUTACELL STOKIS GLUTAKOJIC 3 LAYER Gold Pome L-Gluthathione Gold Powder Scrub Body Whitening Exfoliating Gel Grip HARUM MALAM BORONG HARUM MALAM MURAH HARUM MALAM SHAH ALAM HARUM MALAM STOKIS.HARUM MALAM TESTIMONI HEIGHT UP BORONG HEIGHT UP MURAH HEIGHT UP RM160 HEIGHT UP STOKIS HEIGHT UP SUPPLEMENT TINGGI HEIGHT UP TESTIMONI IBU PATI MASK ICYCOOL SLIMMING GEL INAYAH BORONG INAYAH SHAH ALAM INCHLOSS IZZUE ISLAM JAMU DEWI DARA JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE MURAH. JERAWAT BERLUBANG JUS PEMUTIH K-COLLY HALAL K-COLLY MURAH K-COLLY SHAH ALAM K-COLLY STOKIS K-Colly Sweet 17 K-Colly Sweet Seventeen 1 K-COLLY TESTIMONI KAPSUL HORMON KECUT CYS Kecut Rahim Kegatalan Kembali Dara kempiskan perut Keputihan Ketuat Khasiat Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul KKM KKM VCOA KOTA BHARU Kotoran KRYOLAN SUPRACOLOR Kurus Dalam Masa 7 Hari Longgar LOTION LYANAZ LYNANAZ PATI IBU MAGIC REPAIRING N WHITENING CREAM MAIXARA BORONG MAIXARA C SENTIAL MAIXARA MWE MAIXARA SLIM LOOK MAMA GOJES BORONG MAMA GOJES BY FEREENA MAMA GOJES STOKIS MAMA GOJES TESTIMONI MASK HILANG BLACKHEAD MCS BORONG MCS MURAH MEKAR DARA MEKAR DARA HQ MEKAR DARA STOKIS MEKAR DARA TESTIMONI MEKARA DARA MURAH MENGANDUNG MIERABELLA TREENEA MILKY - G BUST UP BREAST FORMULA MINYAK KELAPA DARA MIRACLE SLIMMING COFFEE MISTINE BB CREAM MOLLY BARBIE SKIN SERUM BORONG MOLLY BARBIE SKIN SERUM SELANGOR MOLLY BARBIE SKIN SERUM STOKIS MOLLY BARBIE SKIN SERUM TESTIMONI MOLLYS BB DOLL MOLLYS BB DOLL FOUNDATIO MURAH MOLLYS BB DOLL FOUNDATION MOLLYS BB DOLL FOUNDATION SELANGOR MOLLYS BB DOLL FOUNDATION STOKIS MOON SOAP RESDUNG MOONSOAP MOONSOAP MURAH MOONSOAP STOKIS MOONSOAP TESTIMONI MURAH MZ F2F MZ Fat2Fit Mist Spray MZ Murah.MZ testimoni MZ Shah Alam MZ Soap MZ SOAP BARU MZ SOAP MURAH MZ SOAP STOKIS MZ SOAP TESTIMONI MZ Spray MZ Stokis NAKED2 URBAN DECAY EYESHADOW NAKED2 URBAN DECAY MURAH NAKED2 URBAN DECAY SHAH ALAM NANO SOAP AGEN NANO SOAP HQ NANO SOAP MURAH NANO SOAP SHAH ALAM NANO SOAP STOKIS NANO SOAP TESTIMONI NATURAL BAMBOO Natural Bamboo Charcoal Murah Di pasaran NATURGO NATURGO MASK MURAH NBC BIG SIZE NOUR AIN MURAH NOUR AIN STOKIST NOUR AIN STOKIST SELANGOR NOUR AIN TESTIMONI OPA SELANGOR OPA SHAH ALAM OPA SNOW OPA STOKIS.OPA MURAH ORIGINAL oxigen cell murah OXYGEN CELL by NINA SKINCARE 30G oxygen cell murah oxygen cell ready stock oxygen cell shah alam PARUT BERLUBANG PARUT JERAWAT PATI EMAS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA SELANGOR PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA STOKIS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA TESTIMONI PEJALKAN BREAST PEMUTIH GIGI PENGEDAR SHAH ALAM PERAPAT PERFECT COLLAGEN BB CREAM SPF 45 PA ++ PERFECT LADY Perla Coffee PERLA COFFEE MURAH PERLA COFFEE SLIMMING PERLA COFFEE STOKIS PERLA COFFEE TESTIMONI PERLA EXCLUSIVE PERLA EXCLUSIVE MURAH PERLA OFFICIAL PERLA STOKIS PMCVC POMEGRANATE PINK POMEGRANATE WHITENING CLEANSER POMOGRANATE BLACK POMOGRANATE GOLD PROMOSI PROMOSI MILKY G PURE MARINE COLLAGEN GRED AA push up bra. alat kempiskan perut PUTIH PUTIHKAN KULIT RADIANCE RADIANCE MURAH RADIANCE RM155 RADIANCE SIGNATURE RADIANT GLOW WHITENING BODY LOTION SPF 60 RADIGLOW INGREDIENT radiglow rm160 RADIGLOW RM165 RADIGLOW SELANGOR; RADIGLOW MALAYSIA RADIGLOW STOKIS RADIGLOW SUPPLEMENT RADIGLOW TESTIMONI RAHSIA WANITA RAHSIA WANITA MURAH RAHSIA WANITA STOKIS RAHSIA WANITA TESTIMONI RAMPING BALM Rapat RAPIBUST MAKER PEMBESAR DAN PENGENCANG PAYUDARA RAPIBUST MURAH RAPIBUST STOKIS RAPIBUST TESTIMONI RELIAN MASCARA RELIAN MASCARA MURAH RELIAN MASCARA REVIEW RM15 RM20 ROLANJONA CRYSTAL FOOT MASK Rose Hair Perfume Rose Hair Perfume Borong Rose Hair Perfume Murah Rose Hair Perfume STOKIS ROYAL SLIM LISHOU MAGIC . ENOT ROYAL SLIM LISHOU MAGIC PENGEDAR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC SELANGOR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC STOKIS ROYAL SLIM RM90 Russet SABUN AL - RAZI SABUN AL - RAZI STOKIS SABUN ALPHA ARBUTIN SABUN ALPHA ARBUTIN MURAH SABUN ARBUTIN MURAH SABUN PUTIH SABUN SUSU BERAS COLLAGEN BORONG SABUN SUSU BERAS COLLAGEN MURAH SABUN SUSU BERAS KBROTHER SABUN VITAMIN SABUN VITAMIN A SABUN VITAMIN TESTIMONI SATIN RM140 SATIN SKINZ MURAH. SATIN SKINZ SATIN SKINZ PREMIUM SATIN SKINZ SHAH ALAM SATIN SKINZ TESTIMONI SATIN SKINZ VIP STOKIS SCRUB BELVYA TESTIMONI SCRUB KURUS SCRUB POMEGRANATE ORIGINAL SECRET BUST UP SECRET BUST UP MURAH SECRET BUST UP PUERARIA MIRIFICA SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN TESTIMONI SELANGOR SERI DEWI MALAM SERUM GLUTA KOJIC SHAH ALAM SHAH ALAM. SHISEIDO BLACK MASK SHISEIDO BLACK MASK BORONG SHISEIDO WHITE MASK Shishedo Black Mask Murah SINUS CURE MURAH SINUS CURE RM50 SIZE GERMA CAMISOLE SKINCARE SKINCARE NOUR AIN SKINCARE PRODUK MELAYU Skincerity Skincerity Fungsi Skincerity MLM Skincerity Selangor Skincerity Stokis Skincerity TESTIMNONI SLIM N FIT GIRDLE SLIMMING SUIT SMART KIDDIES BY AURAWHITE SMART KIDDIES KKM SMART KIDDIES MURAH SMART KIDDIES STOKIS SMART KIDDIES TESTIMONI Sponge Ori Kokuryu SPRAY OPA STOKIS STOKIS DNARS stokis dropship STOKIS MAIXARA STOKIS MIRACLE SLIMMING COFFEE STOKIS PERLA STOKIS SECRET BUST UP STOKIS SELANGOR STOKIS SHAH ALAM STOKIS VENE SLIMMING LOTION STOKIST Stokist Bedak Arab SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA DROSPSHIP SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA MURAH SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SHAH ALAM Super Summer Cake SUPPLEMENT VAGINA TANAKA TANAKA MURAH TANPA KIMIA TANPA PENGELUPASAN TESTIMONI TESTIMONI 7DAYS LYANAZ TESTIMONI BELLA FORMULA SINUS CURE TESTIMONI MILKY G TESTIMONI MIRACLE SLIMMING COFFEE TESTIMONI SECRET BUST UP TESTIMONI TREENEA TESTIMONI VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VITAMIN C FELINNA Thanyaporn breast kapsul THANYAPORN PUERARIA MIRIFICA Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul MURAH TREENEA CARA MAKAN TREENEA SELANGOR TREENEA SHAH ALAM TREENEA UTK IBU TURTLE LAMP TURTLE LAMP MURAH TWILIGHT TURTLE LAMP UBAT EXCEMA UBAT KURUS UBAT MONTOK PUNGGUNG VCOA LIQUID VCOA RESDUNG VCOA TREENEA VENE SLIMMING LOTION VENE SLIMMING LOTION MURAH VENE SLIMMING LOTION STOKIS VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VIT C DIANZ VITAMIN C 1000MG Vitamin C Felinna WHITE MASK WHITE PERFECT WHITELIGHT WHITENING 7DAYS WONDER GLOW GOLD BASIC ADVANCE SERIES. WG GOLD WONDER GLOW MURAH WONDER GLOW SELANGOR WONDER GLOW STOKIS WONDERGLOW TESTIMONI X-LOSS FELINNA X-LOSS LOTION FELINNA X-LOSS MURAH X-LOSS STOKIS XXL XXXL ZIRANA ZIRANA 5 IN 1 INFRARED SLIMMING SET ZIRANA MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET HQ ZOFEA BEAUTY SECRET MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET SHAH ALAM ZOFEA BEAUTY SECRET STOKIS ZOFEA BORONG ZOFEA MURAH ZOFEA SHAH ALAM

TERMA & SYARAT SHOPPING @ YOUAND MYCLOSET

1. Untuk pembeli yang serius sahaja.

2. Tiada reserve. Mereka yang bayar dulu, akan didahulukan.

3. Tiada pemulangan wang bagi mereka yang membatalkan pesanan selepas pembayaran dibuat.

4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya produk rosak, hilang atau tidak diterima pelanggan selepas pengesahan penghantaran telah dibuat akibat kecuaian pihak ke-3 (POS LAJU) dan pihak anda sendiri (tiada di rumah ketika Pos Laju datang, salah alamat, penerimaan ditandatangani oleh orang lain seperti kawan, jiran, pihak kolej/pejabat).

5. Kami hanya menggunakan perkhidmatan POS LAJU untuk urusan penghantaran dan hanya urusniaga di dalam Malaysia sahaja (mohon maaf, tiada penghantaran untuk negara2 lain)

6. Masa pengeposan adalah waktu petang setiap hari bekerja (ini bermakna pembayaran yang dibuat pada hari tersebut berkemungkinan besar akan dipos pada hari yang sama utk pembayaran sebelum 4.30ptg)

7. Pertukaran produk/pesanan pada saat2 akhir selepas pembungkusan dibuat adalah tidak dilayan (ini menimbulkan masalah kerana kebanyakan parcel dibungkus dalam plastik prabayar Pos Laju).

8. Penghantaran juga hanya akan dibuat selepas pembayaran diterima sudah disahkan (transfer dari acc bank lain mengambil masa 1-3 hari bekerja untuk disahkan/dikreditkan pihak bank).

9. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab atas segala risiko, masalah, kesan/akibat dari penggunaan produk2 jualan kami. Jadi sila pastikan anda membeli dengan kerelaan hati, tiada sebarang paksaan dari pihak kami.

10. Terma dan syarat ini mungkin diubah atau ditambah dari masa ke semasa bertujuan untuk memudahkan urusan antara pelanggan dan kami.