Forms generator powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Friday, 10 October 2014

MEKAR DARA

FAKTA PENTING MEKAR DARA 
KETAT, RAPAT & ANJAL SEAWAL 7 HARI

Betapa sedihnya hidup anda hadapi masalah ini?
✘ Miss V longgar, dah tak ketat macam dulu..
✘ Payudara kendur, suami tak terliur bila melihat..
✘ Suami hilang selera kerana masalah keputihan & bau badan anda..
✘ Masalah senggugut buat anda rimas..
✘ Banyak cuba produk.. tapi langsung tak berkesan, sampai putus-asa..

Kini boleh ucapkan Selamat Tinggal kepada segala permasalahan di atas tu!
Anda mampu mengubah diri anda 360 darjah dan menaikkan ‘saham’ diri anda hingga ke tahap suami anda tak pandang dah wanita lain!

Semuanya dengan bantuan ... MEKAR DARA !
Kesan yang TERPAKSA anda terima dengan mengamalkan MEKAR DARA secara konsisten:
Pinggul & dada lebih mengancam
 Miss V lebih rapat & ketat
 Muka lebih segar & kemerah-merahan
 Hubungan suami isteri lebih hangat
 Perjalanan Haid lebih lancar
 Mengurangkan kekeringan Miss V
 Keputihan & lendir berlebihan tiada
 Bau badan berkurangan

Kelebihan yang saya senaraikan di atas ini bukan hanya sekadar ‘main tangkap muat’ aje!
Ia sebenarnya saya ambil sendiri daripada pengalaman-pengalaman dan hasil maklum-balas yang kami terima daripada para pengguna MEKAR DARA sebelum ini.
Tak percaya? Anda boleh tengok testimoni di sini:
Dulu suami asyik menjauhkan diri... bila ajak jer mengelak... ajak jer mengelak... ada masalah bau dekat bawah tapi buat dono jer... dah macam macam try... akhirnya MEKARV DARA lah jawapan nyer... sekarang suami puji dah ada ada bau.. makin wangi ada ler hehe - Puan JUNE

Time Period Perut Selalu jer sakit...memang tak tahan asyik terguling jer atas katil, nasib baik jumpa MEKAR DARA, sakit sengugut dah tiada lagi...thanks MEKAR DARA - Sis DILA

"Sudah mencuba pelbagai produk, termasuk jamu yang bukan-bukan. Suami pun asyik komplen... tak tahu nak buat apalagi. Nasib baik jumpa MEKAR DARA nie.. boleh tahan gak.. cepat pulak bust membesar kembali.. kulit lembut macam anak dara lagih.. heheh suami suka!" - Pn. RINA
-------------------------------
JAMINAN PRODUK KAMI
-------------------------------
✔ Ianya bukannya ubat, tapi ia makanan tambahan, 100% herba, tiada kesan sampingan
✔ Keluaran Bumiputera, GMP, KKM & Halal
✔ Perubahan dapat dirasai seawal 7 hari penggunaannya

Ada pengguna dah rasai perubahan dalam masa 3 hari.
Fuh, memang hebat bukan kelebihan-kelebihan MEKAR DARA ini!
Pastinya hebat. Lagi LUAR BIASA hebat jikalau anda sendiri yang merasainya..

[RAHSIA KANDUNGAN DI DALAM MEKAR DARA YANG WAJIB ANDA TAHU]
1. Pueraria Mirifica (Lobata) atau dikenali sebagai ubi putih

 BADAN 
========
1. melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak 
2. membentuk dan merampingkan badan tanpa bonjolan lemak yang hodoh 
3. mencantikkan badan anda tanpa geleber yang memalukan 

 PAYUDARA DAN PUNGGUNG 
=========================
1. mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
2. memantapkan lagi bentuk menjadikan ia lebih padat
3. membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut
4. menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara
5. menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara
7. mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara
8. mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.

 RAHIM DAN VAGINA 
==================
1.mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
2. merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
3. merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
4. melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan
5. menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
6. menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi
7. menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan anda wanita yang paling istimewa kepada suami, keistimewaan yang hanya anda dan suami dapat rasainya. Juga sesuai kepada mereka yang belum berkahwin.

Mahu selesaikan masalah keputihan anda dengan pantas??
MEKAR DARA rahsia wanita sihat hari ini. 

Anda mempunyai Masalah Badan Berbau ??
Masalah bau badan seringkali menjadi masalah yang ketara bagi semua orang terutama wanita. Namun begitu, testimoni daripada orang ramai telah memberi kesan yang positif terhadap produk ‘Mekar Dara’.
✔ Antara Khasiat-khasiat Yang Diakui Ramai Pengguna Adalah:
1. Membantu menghilangkan bau badan & mulut.
2. Mencantikkan & menaikkan seri wajah.
3. Membantu menyegar & menyihatkan badan.
4. Melegakan panas badan.
5. Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan
6. Mengurangkan tekanan dan tension
7. Menegangkan payudara.
8. Memulihkan rasa rapat.
9. Mengencang otot kewanitaan.
10. Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
11. Menambah keharmonian suami isteri.
12. Menyihatkan rahim.
13. Mencantikkan payudara agar sihat & montok.
14. Bertenaga dan mengatasi masalah faraj kering
15. Membantu mengetatkan dan menganjalkan faraj
16. Hilang hanyir haid
17. Menghilangkan keputihan
18. Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
19. Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
MEKAR DARA : PENGERAT HUBUNGAN SUAMI ISTERI
*********************************************************************
Mekar Dara membantu :
✔ Mencegah bau badan
✔ Memberi tenaga dan menambahkan stamina
✔ Mencegah masalah dalaman wanita

Mekar Dara membantu:
✔ Membakar kalori lebih berganda
✔ Meningkatkan metabolisme
✔ Meningkatkan tenaga dengan membakar lemak dalam badan
✔ Mengecilkan saiz badan

Mekar Dara membantu untuk :
✔ Mencantikkan dan Melicinkan Kulit wajah
✔ Memutihkan dan memudarkan parut
✔ Menegangkan kulit
✔ Mengurangkan jerawat dan Menghilangkan noda bekas jerawat
✔ Menyamarkan bintik pigmentasi (bintik hitam, tanda bekas luka)
✔ Menyingkirkan toksin / racun dalam tubuh
✔ Melembut dan Menghaluskan kulit
✔ Membuat kulit kelihatan lebih segar dan sihat

Mekar Dara membantu :
✔ Membersihkan organ kewanitaan
✔ Mengurangkan Aroma Kurang Enak.(bau busuk)
✔ Mengurangkan keputihan pada miss v.
✔ Mengurangkan lendir berlebihan.
✔ Membuat organ wanita rapat dan ketat.


Mekar Dara sesuai untuk :-
 Remaja
 Anak dara
 Kanak-kanak
✔ Wanita berkahwin
 Wanita berpantang
✔ Perempuan yg menyusukan baby

# Kesan kepada yg berkahwin :-
- Miss V bertambah ketat, super kemut
- Nafsu bertambah
- Lebih bertenaga ketika bersama
- Bau badan hilang
- Keputihan berkurang & kurang berbau
- Kurang gatal dibahagian V
- Senggugut kurang & period tak berbau

# Kesan kepada anak dara :-
- Bau badan hilang
- Keputihan berkurang & kurang berbau
- Kurang gatal dibahagian V
- Senggugut kurang & period tak berbau
- Nafsu tidak akan bertambah dan miss V tidak akan ketat !



BERMINAT UTK ORDER : 
HARGA : 
1 BOTOL : RM39.90 (SM)/ RM49.90 (SS)
3 BOTOL : RM100 (SM) / RM110 (SS) 

Kandungan : 200ml sebotol
Kegunaan utk 2 minggu 

#PACKING BOTOL KACA OLD PACKING MANAKALA BOTOL PLASTIK NEW PACKING 
Stock untuk Mekar Dara yang lama telah habis dijual hanya beberapa bulan dikeluarkan,atas sebab2 yang tak dpt dielakkan kami telah menukar kepada botol baru yang mana mempunyai kuantiti yang lebih banyak & selamat utk pengeposan.Mekar dara dengan packaging yang baru yang lebih besar 2 kali ganda dari sukatan lama, iaitu 2 kali ganda dari yang lama. harga baru RM39.90 lagi murah kerana dengan harga ini anda seolah membeli 2 botol mekar dara sebelum ini.


PENCARIAN AGEN/ DROPSHIP 
✉ PM / Inbox kami di http://on.fb.me/1geG5VI

CONTACT US NOW!!!
  014-8438299
SMS & WASSUP ONLY

~EVERYDAY DELIVERY BY POSLAJU/SKYNET~
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

: BOYA SKIN MASK GLUTA Q10 2BE GORGEOUS DETOX 360 EFFECTS WHITENING CREAM 4 STEP WAIST TRIMMER 7DAYS JUICE AL - RAZI AL - RAZI SABUN MUKA AL - RAZI SELANGOR AL - RAZI TESTIMONI AMYERA FLAWLESS AGEN AMYERA FLAWLESS FACE & BODY CREAM APRICGOLD AURA MEN TURBO COLLAGEN AURA MEN TURBO COLLAGEN AURAWHITE AURA MEN TURBO COLLAGEN MURAH AURA MEN TURBO COLLAGEN STOKIS AURA WHITE PURE L-GLUTATHIONE COLLAGEN AURAMEN FACE SOAP AURASHINE AURASLIM SHAKE AURAWHITE CHOCOLATE FLAVOUR AURAWHITE GLUTACOLLAGEN 900 000MG AURORA STOKIS AYLAMYRA SKIN CARE | PRODUCT OF SWITZERLAND BABIES BLINK PINKISH DATIN LYANAZ BEAUTYCARE NOUR AIN BEDAK ARAB BEDAK TANAKA BELLA FORMULA BELLA SINUS CURE bella sinus murah BELLEZA HQ BELLEZA PINK BELLEZA TESTIMONI BELLEZZA ESSENTIAL BELVYA BIO ANNE BREAST CREAM FREE SOAP BLINKQ BEAUTY DRINK BORONG BORONG SABUN ALPHA ARBUTIN BVR COLLAGEN BVR GOLD SCRUB BVRC California Beauty Slim N Fit Girdle CELAK CHRISZEN CHRISZEN GEL EYELINER Chriszen Moist Cake COLLAGEN CRYSTAL EYE MASK Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Set COMBO DIANZ D'HERBS LIPSTICK COLLAGEN TREATMENT Dewy Extra Whitening DEWY GOGEN DEWY WHITENING DIANZ RM70 DIANZ VITAMIN WHITENING COLLAGEN 6000mg.DIANZ VITAMIN C. DIAN'Z STOKIS DNARS PUTEH PITERA DNARS SKINCARE EMILAY WHITENING CLEAR SPOTS EMJOI TWEEZE EYELINER CHRISZEN ORI FELINNA INCHLOSS FERWHITE L GLUTATHIONE 1 MILLION MG FERWHITE MURAH FERWHITE STOKIS SELANGOR FIRM BREAST FLORAL MASK FLORAL MASK 50ml FLORAL MASK BY DIAN'Z GERMA SHAPE UP CAMISOLE GLITTERS BY RADIGLOW GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C WHITE PERFECT GLUTACELL BORONG GLUTACELL HQ GLUTACELL Inspired by Botox GLUTACELL MURAH GLUTACELL STOKIS GLUTAKOJIC 3 LAYER Gold Pome L-Gluthathione Gold Powder Scrub Body Whitening Exfoliating Gel Grip HARUM MALAM BORONG HARUM MALAM MURAH HARUM MALAM SHAH ALAM HARUM MALAM STOKIS.HARUM MALAM TESTIMONI HEIGHT UP BORONG HEIGHT UP MURAH HEIGHT UP RM160 HEIGHT UP STOKIS HEIGHT UP SUPPLEMENT TINGGI HEIGHT UP TESTIMONI IBU PATI MASK ICYCOOL SLIMMING GEL INAYAH BORONG INAYAH SHAH ALAM INCHLOSS IZZUE ISLAM JAMU DEWI DARA JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE MURAH. JERAWAT BERLUBANG JUS PEMUTIH K-COLLY HALAL K-COLLY MURAH K-COLLY SHAH ALAM K-COLLY STOKIS K-Colly Sweet 17 K-Colly Sweet Seventeen 1 K-COLLY TESTIMONI KAPSUL HORMON KECUT CYS Kecut Rahim Kegatalan Kembali Dara kempiskan perut Keputihan Ketuat Khasiat Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul KKM KKM VCOA KOTA BHARU Kotoran KRYOLAN SUPRACOLOR Kurus Dalam Masa 7 Hari Longgar LOTION LYANAZ LYNANAZ PATI IBU MAGIC REPAIRING N WHITENING CREAM MAIXARA BORONG MAIXARA C SENTIAL MAIXARA MWE MAIXARA SLIM LOOK MAMA GOJES BORONG MAMA GOJES BY FEREENA MAMA GOJES STOKIS MAMA GOJES TESTIMONI MASK HILANG BLACKHEAD MCS BORONG MCS MURAH MEKAR DARA MEKAR DARA HQ MEKAR DARA STOKIS MEKAR DARA TESTIMONI MEKARA DARA MURAH MENGANDUNG MIERABELLA TREENEA MILKY - G BUST UP BREAST FORMULA MINYAK KELAPA DARA MIRACLE SLIMMING COFFEE MISTINE BB CREAM MOLLY BARBIE SKIN SERUM BORONG MOLLY BARBIE SKIN SERUM SELANGOR MOLLY BARBIE SKIN SERUM STOKIS MOLLY BARBIE SKIN SERUM TESTIMONI MOLLYS BB DOLL MOLLYS BB DOLL FOUNDATIO MURAH MOLLYS BB DOLL FOUNDATION MOLLYS BB DOLL FOUNDATION SELANGOR MOLLYS BB DOLL FOUNDATION STOKIS MOON SOAP RESDUNG MOONSOAP MOONSOAP MURAH MOONSOAP STOKIS MOONSOAP TESTIMONI MURAH MZ F2F MZ Fat2Fit Mist Spray MZ Murah.MZ testimoni MZ Shah Alam MZ Soap MZ SOAP BARU MZ SOAP MURAH MZ SOAP STOKIS MZ SOAP TESTIMONI MZ Spray MZ Stokis NAKED2 URBAN DECAY EYESHADOW NAKED2 URBAN DECAY MURAH NAKED2 URBAN DECAY SHAH ALAM NANO SOAP AGEN NANO SOAP HQ NANO SOAP MURAH NANO SOAP SHAH ALAM NANO SOAP STOKIS NANO SOAP TESTIMONI NATURAL BAMBOO Natural Bamboo Charcoal Murah Di pasaran NATURGO NATURGO MASK MURAH NBC BIG SIZE NOUR AIN MURAH NOUR AIN STOKIST NOUR AIN STOKIST SELANGOR NOUR AIN TESTIMONI OPA SELANGOR OPA SHAH ALAM OPA SNOW OPA STOKIS.OPA MURAH ORIGINAL oxigen cell murah OXYGEN CELL by NINA SKINCARE 30G oxygen cell murah oxygen cell ready stock oxygen cell shah alam PARUT BERLUBANG PARUT JERAWAT PATI EMAS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA SELANGOR PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA STOKIS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA TESTIMONI PEJALKAN BREAST PEMUTIH GIGI PENGEDAR SHAH ALAM PERAPAT PERFECT COLLAGEN BB CREAM SPF 45 PA ++ PERFECT LADY Perla Coffee PERLA COFFEE MURAH PERLA COFFEE SLIMMING PERLA COFFEE STOKIS PERLA COFFEE TESTIMONI PERLA EXCLUSIVE PERLA EXCLUSIVE MURAH PERLA OFFICIAL PERLA STOKIS PMCVC POMEGRANATE PINK POMEGRANATE WHITENING CLEANSER POMOGRANATE BLACK POMOGRANATE GOLD PROMOSI PROMOSI MILKY G PURE MARINE COLLAGEN GRED AA push up bra. alat kempiskan perut PUTIH PUTIHKAN KULIT RADIANCE RADIANCE MURAH RADIANCE RM155 RADIANCE SIGNATURE RADIANT GLOW WHITENING BODY LOTION SPF 60 RADIGLOW INGREDIENT radiglow rm160 RADIGLOW RM165 RADIGLOW SELANGOR; RADIGLOW MALAYSIA RADIGLOW STOKIS RADIGLOW SUPPLEMENT RADIGLOW TESTIMONI RAHSIA WANITA RAHSIA WANITA MURAH RAHSIA WANITA STOKIS RAHSIA WANITA TESTIMONI RAMPING BALM Rapat RAPIBUST MAKER PEMBESAR DAN PENGENCANG PAYUDARA RAPIBUST MURAH RAPIBUST STOKIS RAPIBUST TESTIMONI RELIAN MASCARA RELIAN MASCARA MURAH RELIAN MASCARA REVIEW RM15 RM20 ROLANJONA CRYSTAL FOOT MASK Rose Hair Perfume Rose Hair Perfume Borong Rose Hair Perfume Murah Rose Hair Perfume STOKIS ROYAL SLIM LISHOU MAGIC . ENOT ROYAL SLIM LISHOU MAGIC PENGEDAR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC SELANGOR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC STOKIS ROYAL SLIM RM90 Russet SABUN AL - RAZI SABUN AL - RAZI STOKIS SABUN ALPHA ARBUTIN SABUN ALPHA ARBUTIN MURAH SABUN ARBUTIN MURAH SABUN PUTIH SABUN SUSU BERAS COLLAGEN BORONG SABUN SUSU BERAS COLLAGEN MURAH SABUN SUSU BERAS KBROTHER SABUN VITAMIN SABUN VITAMIN A SABUN VITAMIN TESTIMONI SATIN RM140 SATIN SKINZ MURAH. SATIN SKINZ SATIN SKINZ PREMIUM SATIN SKINZ SHAH ALAM SATIN SKINZ TESTIMONI SATIN SKINZ VIP STOKIS SCRUB BELVYA TESTIMONI SCRUB KURUS SCRUB POMEGRANATE ORIGINAL SECRET BUST UP SECRET BUST UP MURAH SECRET BUST UP PUERARIA MIRIFICA SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN TESTIMONI SELANGOR SERI DEWI MALAM SERUM GLUTA KOJIC SHAH ALAM SHAH ALAM. SHISEIDO BLACK MASK SHISEIDO BLACK MASK BORONG SHISEIDO WHITE MASK Shishedo Black Mask Murah SINUS CURE MURAH SINUS CURE RM50 SIZE GERMA CAMISOLE SKINCARE SKINCARE NOUR AIN SKINCARE PRODUK MELAYU Skincerity Skincerity Fungsi Skincerity MLM Skincerity Selangor Skincerity Stokis Skincerity TESTIMNONI SLIM N FIT GIRDLE SLIMMING SUIT SMART KIDDIES BY AURAWHITE SMART KIDDIES KKM SMART KIDDIES MURAH SMART KIDDIES STOKIS SMART KIDDIES TESTIMONI Sponge Ori Kokuryu SPRAY OPA STOKIS STOKIS DNARS stokis dropship STOKIS MAIXARA STOKIS MIRACLE SLIMMING COFFEE STOKIS PERLA STOKIS SECRET BUST UP STOKIS SELANGOR STOKIS SHAH ALAM STOKIS VENE SLIMMING LOTION STOKIST Stokist Bedak Arab SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA DROSPSHIP SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA MURAH SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SHAH ALAM Super Summer Cake SUPPLEMENT VAGINA TANAKA TANAKA MURAH TANPA KIMIA TANPA PENGELUPASAN TESTIMONI TESTIMONI 7DAYS LYANAZ TESTIMONI BELLA FORMULA SINUS CURE TESTIMONI MILKY G TESTIMONI MIRACLE SLIMMING COFFEE TESTIMONI SECRET BUST UP TESTIMONI TREENEA TESTIMONI VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VITAMIN C FELINNA Thanyaporn breast kapsul THANYAPORN PUERARIA MIRIFICA Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul MURAH TREENEA CARA MAKAN TREENEA SELANGOR TREENEA SHAH ALAM TREENEA UTK IBU TURTLE LAMP TURTLE LAMP MURAH TWILIGHT TURTLE LAMP UBAT EXCEMA UBAT KURUS UBAT MONTOK PUNGGUNG VCOA LIQUID VCOA RESDUNG VCOA TREENEA VENE SLIMMING LOTION VENE SLIMMING LOTION MURAH VENE SLIMMING LOTION STOKIS VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VIT C DIANZ VITAMIN C 1000MG Vitamin C Felinna WHITE MASK WHITE PERFECT WHITELIGHT WHITENING 7DAYS WONDER GLOW GOLD BASIC ADVANCE SERIES. WG GOLD WONDER GLOW MURAH WONDER GLOW SELANGOR WONDER GLOW STOKIS WONDERGLOW TESTIMONI X-LOSS FELINNA X-LOSS LOTION FELINNA X-LOSS MURAH X-LOSS STOKIS XXL XXXL ZIRANA ZIRANA 5 IN 1 INFRARED SLIMMING SET ZIRANA MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET HQ ZOFEA BEAUTY SECRET MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET SHAH ALAM ZOFEA BEAUTY SECRET STOKIS ZOFEA BORONG ZOFEA MURAH ZOFEA SHAH ALAM

TERMA & SYARAT SHOPPING @ YOUAND MYCLOSET

1. Untuk pembeli yang serius sahaja.

2. Tiada reserve. Mereka yang bayar dulu, akan didahulukan.

3. Tiada pemulangan wang bagi mereka yang membatalkan pesanan selepas pembayaran dibuat.

4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya produk rosak, hilang atau tidak diterima pelanggan selepas pengesahan penghantaran telah dibuat akibat kecuaian pihak ke-3 (POS LAJU) dan pihak anda sendiri (tiada di rumah ketika Pos Laju datang, salah alamat, penerimaan ditandatangani oleh orang lain seperti kawan, jiran, pihak kolej/pejabat).

5. Kami hanya menggunakan perkhidmatan POS LAJU untuk urusan penghantaran dan hanya urusniaga di dalam Malaysia sahaja (mohon maaf, tiada penghantaran untuk negara2 lain)

6. Masa pengeposan adalah waktu petang setiap hari bekerja (ini bermakna pembayaran yang dibuat pada hari tersebut berkemungkinan besar akan dipos pada hari yang sama utk pembayaran sebelum 4.30ptg)

7. Pertukaran produk/pesanan pada saat2 akhir selepas pembungkusan dibuat adalah tidak dilayan (ini menimbulkan masalah kerana kebanyakan parcel dibungkus dalam plastik prabayar Pos Laju).

8. Penghantaran juga hanya akan dibuat selepas pembayaran diterima sudah disahkan (transfer dari acc bank lain mengambil masa 1-3 hari bekerja untuk disahkan/dikreditkan pihak bank).

9. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab atas segala risiko, masalah, kesan/akibat dari penggunaan produk2 jualan kami. Jadi sila pastikan anda membeli dengan kerelaan hati, tiada sebarang paksaan dari pihak kami.

10. Terma dan syarat ini mungkin diubah atau ditambah dari masa ke semasa bertujuan untuk memudahkan urusan antara pelanggan dan kami.