Forms generator powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Wednesday, 29 January 2014

JAMU DEWI DARA BY SERI DEWI MALAM



Klik Gambar Untuk Besarkan
ITEM : JAMU DEWI DARA
HARG
A : RM 48 / 50 KAPSUL


SESUAI UNTUK 
:- Wanita yang muda, tua, dan anak dara.
:- Wanita yang faraj ternganga, berlendir dan berair.
:- Wanita yang mengalami keputihan.
:- Wanita yang kerap berjimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap.
:- Wanita selepas bersalin.
:- Wanita yang mengalami gatal-gatal di bahagian faraj

:- Wanita yang mengalami senggugut


BERFUNGSI UNTUK
:- Mengecutkan rahim
:- Mengecut faraj secara perlahan-lahan dari masa ke semasa dan mencuci rahim.
:- Memanaskan rahim. Darah-darah atau lendir-lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh ke dalam faraj.
:- Memberikan tenaga.
:- Merawat masalah keputihan.
:- Memecahkan angin dalam badan.
:- Melancarkan peredaran darah.
:- Membuang toksik dalam badan dengan memudahkan membuang air besar.
:- Membantu menaikkan nafsu berahi.

:- Memanaskan urat-urat yang sejuk dan ngilu
:- Merawat sengugut. M
akan jamu ketika haid bagi mereka yang mengalami senggugut (darah beku)

:- Berhenti makan ketika haid jika rahim sudah sihat dan faraj telah bersih.
:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang tidak normal pusingan haid

:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang selalu tidak datang bulan
:- Penggunaan yang berterusan membuatkan rahim menjadi sihat. 
:- insyaallah dapat merawat cyst atau fibroid
:- Diperbuat dan diadun dgn 23 jenis herba

TINDABALAS KEPADA PENGGUNA
:- Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.
:- Lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
:- Terasa denyutan pada ari-ari atau di dalam rahim
:- Terasa denyutan pada faraj.
:- Terasa hangat dalam faraj.
:- Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.
:- Seluar dalam basah akibat air bukan dari air kencing.
:- Seluar dalam berwarna kuning atau hijau.
:- Bila penggunaan berterusan semua kesan-kesan di atas hilang.
:- Payudara tegang dan pejal.
:- Punggung tegang dan pejal.


RAMUAN
~Semen Croton Caudatum
~Folium Hippocratea Indica
~Herba Phyllagathis rotundifolia
~Semen Nigella Sativa
~Rhizoma Zingiber Officinate
~Fructus Cuminum Cynimum
~Fructus Unacaria Gambir
~Rhizoma Kaempferia Galanga
~Semen Amomum Kepulaga
~Semen Myristica Fragrans



CARA MAKAN 
- Botol pertama : 2 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk kesihatan)
- Botol kedua : 1 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk maintain)


TESTIMONI PENGGUNA

Ini piriyed ke nifas nih??!!..selepas memakan jamu dewi dara 2 biji pd waktu malam, esoknya pepagi kakyu nak solat subuh terus ter"piriyed" tanpa ada tanda2 sakit pinggang atau senggugut. Piyed yg klua brwarna gelap pekat n bertali. Banyak lak tu, bkn paip bocor lagi, dah mcm paip pecah dah..perghhh puashati betullah. 

Macam pelik lak bunyi kakyu amat gembira dgn kehadiran piriyed yang ini kan?? Ini adalah kerana tak semena2 piriyed kakyu terhenti sejak dr bulan lepas. Ntah kenapa smpai waktu tak juga muncul2. Barulah kakyu faham apa perasaan u all yg piyed tak muncul berbulan2 malah ada yg bertahun2. Ari2 terasa panas n pinggang sengal tp tak juga muncul. For the first time, ada keputihan dan cecair. Dlm hati mula berdebar2 inikah yg dialami oleh beribu testimoni yg kakyu baca. Asben kakyu lagilah bimbang takkan dah tutup kedai melekat lg kot... 

Kakyu try to relax. mgkin tekanan emosi or whatsoever. Tp dlm hati risau gak kot kot dibuatnya kuar masa kakyu gi umrah nti, cam rugi plak. Tuptup kemarin smpai ke hari ini piyed punyalah laju dan banyak. Ari2 rasa ringan dan kosong. Apatah lg waktu kakyu menyusukan badan, terasa memancut2 kluar. 

Bukan itu sahaja, lepas saja makan JDD, kakyu terkentut2 jgn cakaplah..naik malu dibuatnya. dahlah kentut besor dlm kete lak tu, sampai asben kakyu bukak cermin kete..hahaaa. Badan rasa ringan, mata jadi cerah dan bertenaga. Yang paling kakyu suka, sistem kumbahan n pembuangan amat lancar. Bukan sikit2..nah kau cuci perot betul. Habis klua semua toksik dlm badan. 

Dengan JDD kakyu aktif, segar bugar, badan ringan wlupun dalm keadaan mensus yg heavy. Kerja tetap berjalan spt biasa malah lebih bertenaga. Lepas dah suci nti, nak sambung pula dgn JAMU DEWI SUCI (JDS) dan terus amalkan JDD..then nak test power!! hehee.. Pendekata, syukur alhamdulilahhh bersyukur sangat2 sebab yg penting sekali kakyu budget kakyu dah suci semasa nak ke umrah nanti...yahooooooooo!!!
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

ADAKAH ANDA MENGALAMI DARAH NIFAS BERBAU BUSUK??? 
Masa lahirkan anak baru2 ini darah nifas tu dah lebih 60 hari tapi masih ada lagi tp bukan merah, tp macam hujung2 darah period. Kemudian bau darah nifas ni hanyir kekadang baunya cam bangkai laks.. adakah ini normal sbb stictches episiotomy tu takde rasa sakit cam tanda2 infection atau takde gatal2..evenn stitches tu dah baik pon masih mcm tu jugak..

Klik Gambar Untuk Besarkan
Tombong / Uterus Prolapse..sila cegah sebelum parah!!
Bagaimana nak tahu tombong anda tergelongsor turun?
Masukkan jari telunjuk ke dalam faraj dan anda akan rasa daging spt "guli". itulah mulut rahim. Ianya tidak mudah dicapai sebenarnya. Jika mudah dicapai bermakna ia rendah, anda perlukan JAMU DEWI DARA segera!!!

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
boleh isi form kat atas / email ke youandmycloset@gmail.com

@
sms / whatsapp 014-8438299
nak COD (Cash On Delivery) ???? 

PETRONAS TTDI JAYA, Shah Alam atau GIANT SECTION 13, SHAH ALAM 

hotline COD 012-5435676


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

: BOYA SKIN MASK GLUTA Q10 2BE GORGEOUS DETOX 360 EFFECTS WHITENING CREAM 4 STEP WAIST TRIMMER 7DAYS JUICE AL - RAZI AL - RAZI SABUN MUKA AL - RAZI SELANGOR AL - RAZI TESTIMONI AMYERA FLAWLESS AGEN AMYERA FLAWLESS FACE & BODY CREAM APRICGOLD AURA MEN TURBO COLLAGEN AURA MEN TURBO COLLAGEN AURAWHITE AURA MEN TURBO COLLAGEN MURAH AURA MEN TURBO COLLAGEN STOKIS AURA WHITE PURE L-GLUTATHIONE COLLAGEN AURAMEN FACE SOAP AURASHINE AURASLIM SHAKE AURAWHITE CHOCOLATE FLAVOUR AURAWHITE GLUTACOLLAGEN 900 000MG AURORA STOKIS AYLAMYRA SKIN CARE | PRODUCT OF SWITZERLAND BABIES BLINK PINKISH DATIN LYANAZ BEAUTYCARE NOUR AIN BEDAK ARAB BEDAK TANAKA BELLA FORMULA BELLA SINUS CURE bella sinus murah BELLEZA HQ BELLEZA PINK BELLEZA TESTIMONI BELLEZZA ESSENTIAL BELVYA BIO ANNE BREAST CREAM FREE SOAP BLINKQ BEAUTY DRINK BORONG BORONG SABUN ALPHA ARBUTIN BVR COLLAGEN BVR GOLD SCRUB BVRC California Beauty Slim N Fit Girdle CELAK CHRISZEN CHRISZEN GEL EYELINER Chriszen Moist Cake COLLAGEN CRYSTAL EYE MASK Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Set COMBO DIANZ D'HERBS LIPSTICK COLLAGEN TREATMENT Dewy Extra Whitening DEWY GOGEN DEWY WHITENING DIANZ RM70 DIANZ VITAMIN WHITENING COLLAGEN 6000mg.DIANZ VITAMIN C. DIAN'Z STOKIS DNARS PUTEH PITERA DNARS SKINCARE EMILAY WHITENING CLEAR SPOTS EMJOI TWEEZE EYELINER CHRISZEN ORI FELINNA INCHLOSS FERWHITE L GLUTATHIONE 1 MILLION MG FERWHITE MURAH FERWHITE STOKIS SELANGOR FIRM BREAST FLORAL MASK FLORAL MASK 50ml FLORAL MASK BY DIAN'Z GERMA SHAPE UP CAMISOLE GLITTERS BY RADIGLOW GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C WHITE PERFECT GLUTACELL BORONG GLUTACELL HQ GLUTACELL Inspired by Botox GLUTACELL MURAH GLUTACELL STOKIS GLUTAKOJIC 3 LAYER Gold Pome L-Gluthathione Gold Powder Scrub Body Whitening Exfoliating Gel Grip HARUM MALAM BORONG HARUM MALAM MURAH HARUM MALAM SHAH ALAM HARUM MALAM STOKIS.HARUM MALAM TESTIMONI HEIGHT UP BORONG HEIGHT UP MURAH HEIGHT UP RM160 HEIGHT UP STOKIS HEIGHT UP SUPPLEMENT TINGGI HEIGHT UP TESTIMONI IBU PATI MASK ICYCOOL SLIMMING GEL INAYAH BORONG INAYAH SHAH ALAM INCHLOSS IZZUE ISLAM JAMU DEWI DARA JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE MURAH. JERAWAT BERLUBANG JUS PEMUTIH K-COLLY HALAL K-COLLY MURAH K-COLLY SHAH ALAM K-COLLY STOKIS K-Colly Sweet 17 K-Colly Sweet Seventeen 1 K-COLLY TESTIMONI KAPSUL HORMON KECUT CYS Kecut Rahim Kegatalan Kembali Dara kempiskan perut Keputihan Ketuat Khasiat Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul KKM KKM VCOA KOTA BHARU Kotoran KRYOLAN SUPRACOLOR Kurus Dalam Masa 7 Hari Longgar LOTION LYANAZ LYNANAZ PATI IBU MAGIC REPAIRING N WHITENING CREAM MAIXARA BORONG MAIXARA C SENTIAL MAIXARA MWE MAIXARA SLIM LOOK MAMA GOJES BORONG MAMA GOJES BY FEREENA MAMA GOJES STOKIS MAMA GOJES TESTIMONI MASK HILANG BLACKHEAD MCS BORONG MCS MURAH MEKAR DARA MEKAR DARA HQ MEKAR DARA STOKIS MEKAR DARA TESTIMONI MEKARA DARA MURAH MENGANDUNG MIERABELLA TREENEA MILKY - G BUST UP BREAST FORMULA MINYAK KELAPA DARA MIRACLE SLIMMING COFFEE MISTINE BB CREAM MOLLY BARBIE SKIN SERUM BORONG MOLLY BARBIE SKIN SERUM SELANGOR MOLLY BARBIE SKIN SERUM STOKIS MOLLY BARBIE SKIN SERUM TESTIMONI MOLLYS BB DOLL MOLLYS BB DOLL FOUNDATIO MURAH MOLLYS BB DOLL FOUNDATION MOLLYS BB DOLL FOUNDATION SELANGOR MOLLYS BB DOLL FOUNDATION STOKIS MOON SOAP RESDUNG MOONSOAP MOONSOAP MURAH MOONSOAP STOKIS MOONSOAP TESTIMONI MURAH MZ F2F MZ Fat2Fit Mist Spray MZ Murah.MZ testimoni MZ Shah Alam MZ Soap MZ SOAP BARU MZ SOAP MURAH MZ SOAP STOKIS MZ SOAP TESTIMONI MZ Spray MZ Stokis NAKED2 URBAN DECAY EYESHADOW NAKED2 URBAN DECAY MURAH NAKED2 URBAN DECAY SHAH ALAM NANO SOAP AGEN NANO SOAP HQ NANO SOAP MURAH NANO SOAP SHAH ALAM NANO SOAP STOKIS NANO SOAP TESTIMONI NATURAL BAMBOO Natural Bamboo Charcoal Murah Di pasaran NATURGO NATURGO MASK MURAH NBC BIG SIZE NOUR AIN MURAH NOUR AIN STOKIST NOUR AIN STOKIST SELANGOR NOUR AIN TESTIMONI OPA SELANGOR OPA SHAH ALAM OPA SNOW OPA STOKIS.OPA MURAH ORIGINAL oxigen cell murah OXYGEN CELL by NINA SKINCARE 30G oxygen cell murah oxygen cell ready stock oxygen cell shah alam PARUT BERLUBANG PARUT JERAWAT PATI EMAS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA SELANGOR PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA STOKIS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA TESTIMONI PEJALKAN BREAST PEMUTIH GIGI PENGEDAR SHAH ALAM PERAPAT PERFECT COLLAGEN BB CREAM SPF 45 PA ++ PERFECT LADY Perla Coffee PERLA COFFEE MURAH PERLA COFFEE SLIMMING PERLA COFFEE STOKIS PERLA COFFEE TESTIMONI PERLA EXCLUSIVE PERLA EXCLUSIVE MURAH PERLA OFFICIAL PERLA STOKIS PMCVC POMEGRANATE PINK POMEGRANATE WHITENING CLEANSER POMOGRANATE BLACK POMOGRANATE GOLD PROMOSI PROMOSI MILKY G PURE MARINE COLLAGEN GRED AA push up bra. alat kempiskan perut PUTIH PUTIHKAN KULIT RADIANCE RADIANCE MURAH RADIANCE RM155 RADIANCE SIGNATURE RADIANT GLOW WHITENING BODY LOTION SPF 60 RADIGLOW INGREDIENT radiglow rm160 RADIGLOW RM165 RADIGLOW SELANGOR; RADIGLOW MALAYSIA RADIGLOW STOKIS RADIGLOW SUPPLEMENT RADIGLOW TESTIMONI RAHSIA WANITA RAHSIA WANITA MURAH RAHSIA WANITA STOKIS RAHSIA WANITA TESTIMONI RAMPING BALM Rapat RAPIBUST MAKER PEMBESAR DAN PENGENCANG PAYUDARA RAPIBUST MURAH RAPIBUST STOKIS RAPIBUST TESTIMONI RELIAN MASCARA RELIAN MASCARA MURAH RELIAN MASCARA REVIEW RM15 RM20 ROLANJONA CRYSTAL FOOT MASK Rose Hair Perfume Rose Hair Perfume Borong Rose Hair Perfume Murah Rose Hair Perfume STOKIS ROYAL SLIM LISHOU MAGIC . ENOT ROYAL SLIM LISHOU MAGIC PENGEDAR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC SELANGOR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC STOKIS ROYAL SLIM RM90 Russet SABUN AL - RAZI SABUN AL - RAZI STOKIS SABUN ALPHA ARBUTIN SABUN ALPHA ARBUTIN MURAH SABUN ARBUTIN MURAH SABUN PUTIH SABUN SUSU BERAS COLLAGEN BORONG SABUN SUSU BERAS COLLAGEN MURAH SABUN SUSU BERAS KBROTHER SABUN VITAMIN SABUN VITAMIN A SABUN VITAMIN TESTIMONI SATIN RM140 SATIN SKINZ MURAH. SATIN SKINZ SATIN SKINZ PREMIUM SATIN SKINZ SHAH ALAM SATIN SKINZ TESTIMONI SATIN SKINZ VIP STOKIS SCRUB BELVYA TESTIMONI SCRUB KURUS SCRUB POMEGRANATE ORIGINAL SECRET BUST UP SECRET BUST UP MURAH SECRET BUST UP PUERARIA MIRIFICA SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN TESTIMONI SELANGOR SERI DEWI MALAM SERUM GLUTA KOJIC SHAH ALAM SHAH ALAM. SHISEIDO BLACK MASK SHISEIDO BLACK MASK BORONG SHISEIDO WHITE MASK Shishedo Black Mask Murah SINUS CURE MURAH SINUS CURE RM50 SIZE GERMA CAMISOLE SKINCARE SKINCARE NOUR AIN SKINCARE PRODUK MELAYU Skincerity Skincerity Fungsi Skincerity MLM Skincerity Selangor Skincerity Stokis Skincerity TESTIMNONI SLIM N FIT GIRDLE SLIMMING SUIT SMART KIDDIES BY AURAWHITE SMART KIDDIES KKM SMART KIDDIES MURAH SMART KIDDIES STOKIS SMART KIDDIES TESTIMONI Sponge Ori Kokuryu SPRAY OPA STOKIS STOKIS DNARS stokis dropship STOKIS MAIXARA STOKIS MIRACLE SLIMMING COFFEE STOKIS PERLA STOKIS SECRET BUST UP STOKIS SELANGOR STOKIS SHAH ALAM STOKIS VENE SLIMMING LOTION STOKIST Stokist Bedak Arab SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA DROSPSHIP SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA MURAH SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SHAH ALAM Super Summer Cake SUPPLEMENT VAGINA TANAKA TANAKA MURAH TANPA KIMIA TANPA PENGELUPASAN TESTIMONI TESTIMONI 7DAYS LYANAZ TESTIMONI BELLA FORMULA SINUS CURE TESTIMONI MILKY G TESTIMONI MIRACLE SLIMMING COFFEE TESTIMONI SECRET BUST UP TESTIMONI TREENEA TESTIMONI VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VITAMIN C FELINNA Thanyaporn breast kapsul THANYAPORN PUERARIA MIRIFICA Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul MURAH TREENEA CARA MAKAN TREENEA SELANGOR TREENEA SHAH ALAM TREENEA UTK IBU TURTLE LAMP TURTLE LAMP MURAH TWILIGHT TURTLE LAMP UBAT EXCEMA UBAT KURUS UBAT MONTOK PUNGGUNG VCOA LIQUID VCOA RESDUNG VCOA TREENEA VENE SLIMMING LOTION VENE SLIMMING LOTION MURAH VENE SLIMMING LOTION STOKIS VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VIT C DIANZ VITAMIN C 1000MG Vitamin C Felinna WHITE MASK WHITE PERFECT WHITELIGHT WHITENING 7DAYS WONDER GLOW GOLD BASIC ADVANCE SERIES. WG GOLD WONDER GLOW MURAH WONDER GLOW SELANGOR WONDER GLOW STOKIS WONDERGLOW TESTIMONI X-LOSS FELINNA X-LOSS LOTION FELINNA X-LOSS MURAH X-LOSS STOKIS XXL XXXL ZIRANA ZIRANA 5 IN 1 INFRARED SLIMMING SET ZIRANA MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET HQ ZOFEA BEAUTY SECRET MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET SHAH ALAM ZOFEA BEAUTY SECRET STOKIS ZOFEA BORONG ZOFEA MURAH ZOFEA SHAH ALAM

TERMA & SYARAT SHOPPING @ YOUAND MYCLOSET

1. Untuk pembeli yang serius sahaja.

2. Tiada reserve. Mereka yang bayar dulu, akan didahulukan.

3. Tiada pemulangan wang bagi mereka yang membatalkan pesanan selepas pembayaran dibuat.

4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya produk rosak, hilang atau tidak diterima pelanggan selepas pengesahan penghantaran telah dibuat akibat kecuaian pihak ke-3 (POS LAJU) dan pihak anda sendiri (tiada di rumah ketika Pos Laju datang, salah alamat, penerimaan ditandatangani oleh orang lain seperti kawan, jiran, pihak kolej/pejabat).

5. Kami hanya menggunakan perkhidmatan POS LAJU untuk urusan penghantaran dan hanya urusniaga di dalam Malaysia sahaja (mohon maaf, tiada penghantaran untuk negara2 lain)

6. Masa pengeposan adalah waktu petang setiap hari bekerja (ini bermakna pembayaran yang dibuat pada hari tersebut berkemungkinan besar akan dipos pada hari yang sama utk pembayaran sebelum 4.30ptg)

7. Pertukaran produk/pesanan pada saat2 akhir selepas pembungkusan dibuat adalah tidak dilayan (ini menimbulkan masalah kerana kebanyakan parcel dibungkus dalam plastik prabayar Pos Laju).

8. Penghantaran juga hanya akan dibuat selepas pembayaran diterima sudah disahkan (transfer dari acc bank lain mengambil masa 1-3 hari bekerja untuk disahkan/dikreditkan pihak bank).

9. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab atas segala risiko, masalah, kesan/akibat dari penggunaan produk2 jualan kami. Jadi sila pastikan anda membeli dengan kerelaan hati, tiada sebarang paksaan dari pihak kami.

10. Terma dan syarat ini mungkin diubah atau ditambah dari masa ke semasa bertujuan untuk memudahkan urusan antara pelanggan dan kami.