Forms generator powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Tuesday, 8 July 2014

BELLA FORMULA : SINUS CURE



PRODUK BARU DI PASARAN 2013!!

PROMOSI RAYA SEHINGGA 24/7/14
UNTUK ORDER, SMS 'BELLA3' KE 0148438299


 
 
SINUS CURE 
diformulasikan untuk mengatasi masalah "Resah Hidung" (RESDUNG) dalam masa
 7 HARI TANPA KESAN SAMPINGAN..

 

Kandungan / Ingredients :
1- FLOS MAGNOLIA BIONDI PAMP
~ Akan bertindak menghilangkan gatal-gatal di muka dan badan
2- FLOS LONICERA JAPONICA THURB
~ Akan menghilangkan dan mengeluarkan hingus atau lendir
3- RADIX GLYCYRHIZA GLABRAL
~ Akan bertindak membaikpulih tisu-tisu yang rosak akibat jerawat
4- FRUCTUS FARYTHIA SUSPENSA @THURB
~ Akan menghilangkan dan mengeluarkan bau busuk dalam hidung serta mulut akibat resdung

♥ No. Kelulusan KKM : MAL20032280T
♥ BUATAN MALAYSIA
=======================================

HARGA PASARAN :
PENINSULAR MALAYSIA RM60
SABAH/SARAWAK RM65


HARGA KAMI 
1botol RM50 (SM)!!!
3botol RM140 (SM)!!!
6botol RM240 (SM)!!!
12botol RM420 (SM)!!!
**DENGAN PERCUMA 10BIJI EXTRA SINUS CURE

RESDUNG PUNCA JERAWAT??

Jom kita Berkongsi..♥♥
Resdung ni merupakan virus kanser yg hidup dibawah lapisan kulit. Darah kotor yg mengalir merupakan punca terjadinya jerawat di muka akibat resdung ni. Virus ni juga mengalir bersama darah yg mana boleh mengakibatkan kerosakan organ-organ tertentu dlm badan...Jadi jangan ambik remeh tentang penyakit resdung...

Bagaimana mengenali resdung muka? Ia nya adalah satu benda putih yang berbau busuk di bawah lapisan kulit muka. Kalau anda picit keluar putih-putih itulah kuman resdung yang menyerang muka anda. Adakah anda rasa geli? Itulah hakikatnya..:)



SOALAN YANG SERING DITANYA BERKAITAN PRODUK INI:

1) Apakah fungsi Sinus Cure? 

~ Berfungsi untuk mengatasi masalah Resdung ( Sinusitis ) dan akan menampakkan kesan dalam masa 7 hari.

2) Berapa jumlah isi kandungan dan berapa lama penggunaan untuk setiap botol? 

~ Setiap botol mengandungi 30 kapsul dan penggunaan selama 15 hari.

3) Bagaimana cara penggunaan?

  • 15 tahun dan ke atas - makan 1 biji pagi dan 1 biji malam selepas makan setiap hari
  • 11 tahun - 14 tahun - makan 1 biji selepas makan setiap hari
  • 7 tahun hingga 10 tahun - makan 1/2 (separuh) biji selepas makan setiap hari

4) Apakah bahan-bahan yang terkandung dalam setiap kapsul?

~ Sinus Cure adalah berasaskan herba semulajadi dan terpilih.Antaranya :

  • Flos Mognolia Biondi Pum
  • Flos Lonicera Japonica Thunb
  • Radix Glyoyrrhiza Glabra L
  • Fructus Xanthium Sibricum Pats
  • Fructus Forsythia Suspensa (Thunb)

5) Adakah selamat digunakan?
 ~ Sinus cure selamat digunakan tanpa kesan sampingan

6) Adakah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)?
~ Sinus cure mendapat kelulusan daripada KKM dan nombor kelulusan ialah MAL20032280T

7) Adakah ibu mengandung boleh gunakan Sinus Cure?

~ Ibu mengandung TIDAK DIBENARKAN guna Sinus Cure kerana bahan-ban yang terkandung adalah berasakan herba

8) Adakah ibu menyusu boleh gunakan Sinus Cure?
~ Ibu yang menyusu anak yang berumur 7 bulan ke atas SAHAJA yang DIBENARKAN guna Sinus Cure

9) Bolehkah di ambil/makan bersama ubat/supplement yang lain?
~ Boleh, TAPI sebaiknya jarakkan penggunaan 2-3 jam

 TESTIMONI:



















SUDUT INFO:

Apa itu RESDUNG???

Resdung

(sinusitis) adalah radang pada lapisan rongga hidung yang memiliki
beberapa pasangan iaitu frontal, ethmoid, maxillary dan sphenoif.


Apa dia punca resdung ni??
Alahan. Iaitu terhadap jenis makanan tertentu, habuk, parasit (demodex) dan kutu.
Apabila anda mengalami alahan, daging yang bertindak sebagai penapis udara didalam hidung akan membengkak. Seterusnya, ia menyebabkan pergerakanudara tak dapat dikeluarkan.
Kalau udara tu tak dapat keluar, ia pastinya akan terkumpul kat dalam tu. Kesannya, kulat akan tumbuh dan kawasan dalam hidung menjadi semakin membengkak. Anda yang pernah mengalaminya pasti tahu tahap kesakitannya. Huhuhu...
Lebih parah lagi, resdung ni boleh merebak ke bahagian mata. Akibatnya, anda boleh hilang deria penglihatan dan ia juga boleh menjangkiti otak.
Tapi, resdung ni tak berjangkit kat orang lain atau diwarisi oleh keturunannya.


Petua mencegah resdung;

1. Elakkan daripada memelihara binatang berbulu kat dalam rumah seperti kucing dan arnab.
2. Jangan menggunakan sarung bantal, cadar dan selimut yang diperbuat daripada bulu binatang.
Untuk hasil yang lebih baik, cuci 3 benda tadi dengan air panas. Tujuannya untuk membunuh serangga dan pepijat.
3.Ringankan tangan anda untuk membersihkan karpet/permaidani. Kalau
perlu, gunakan penyedut hampagas (vacuum cleaner) yang berkualiti
tinggi.
4. Kalau anda nak mengemas rumah, pakailah penutup hidung. Bukan pakai ketika musim jerebu jer.
5. Minum air suam/mineral dengan kadar yang banyak. Bagus juga kalau anda amalkan minum sup panas.
6. Selalulah lap muka anda dengan menggunakan tuala yang dibasahkan dengan air suam.
Lebih baik kalau anda sampai jer ke rumah, terus basuh muka. Maklumlah, kat luar tu kan banyak habuk dll.
7. Kalau anda ada alahan terhadap jenis makanan tertentu (contohnya makanan laut), janganlah makan makanan tu.

Ok,sekarang anda dah tahu apa itu resdung dan puncanya, kan? Kalau anda ada ahli keluarga anda atau kenalan yang mengalami masalah resdung ni, bolehlah anda share dengan diorang petua ni..♥♥ 

Cara Pengambilan Sinus Cure:
Dewasa (15 tahun ke atas)
1 biji pagi dan 1 biji malam  selepas makan

Kanak-kanak (15 tahun ke bawah)
1 biji pagi selepas makan (boleh bukak kapsul dan campur dalam air)

Soalan Lazim

1. Mengandung / Menyusu boleh ambil Sinus Cure?
Mengandung tak boleh sayunk
Menyusu if baby dah 7 bulan ke atas boleh

2. Pesakit Diabetes, kencing manis dan darah tinggi boleh ambil?
Yes dear, boleh

3. If ambil bersama supplemen lain spt vit c?
Jarakkan 2-3 jam dengan supplemen lain


Kalau rasa berminat and nk order??


boleh isi form kat atas
@
contact ain kt FB(Youand Mycloset Full) atau sms/whatsapp 0148438299

nak COD?
SIANG: MAYANG SAKEENAH TTDI JAYA, SHAH ALAM
MALAM: PETRON TTDI JAYA @ GIANT SEKSYEN 13, SHAH ALAM
HOTLINE COD 012-5435676
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

: BOYA SKIN MASK GLUTA Q10 2BE GORGEOUS DETOX 360 EFFECTS WHITENING CREAM 4 STEP WAIST TRIMMER 7DAYS JUICE AL - RAZI AL - RAZI SABUN MUKA AL - RAZI SELANGOR AL - RAZI TESTIMONI AMYERA FLAWLESS AGEN AMYERA FLAWLESS FACE & BODY CREAM APRICGOLD AURA MEN TURBO COLLAGEN AURA MEN TURBO COLLAGEN AURAWHITE AURA MEN TURBO COLLAGEN MURAH AURA MEN TURBO COLLAGEN STOKIS AURA WHITE PURE L-GLUTATHIONE COLLAGEN AURAMEN FACE SOAP AURASHINE AURASLIM SHAKE AURAWHITE CHOCOLATE FLAVOUR AURAWHITE GLUTACOLLAGEN 900 000MG AURORA STOKIS AYLAMYRA SKIN CARE | PRODUCT OF SWITZERLAND BABIES BLINK PINKISH DATIN LYANAZ BEAUTYCARE NOUR AIN BEDAK ARAB BEDAK TANAKA BELLA FORMULA BELLA SINUS CURE bella sinus murah BELLEZA HQ BELLEZA PINK BELLEZA TESTIMONI BELLEZZA ESSENTIAL BELVYA BIO ANNE BREAST CREAM FREE SOAP BLINKQ BEAUTY DRINK BORONG BORONG SABUN ALPHA ARBUTIN BVR COLLAGEN BVR GOLD SCRUB BVRC California Beauty Slim N Fit Girdle CELAK CHRISZEN CHRISZEN GEL EYELINER Chriszen Moist Cake COLLAGEN CRYSTAL EYE MASK Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Set COMBO DIANZ D'HERBS LIPSTICK COLLAGEN TREATMENT Dewy Extra Whitening DEWY GOGEN DEWY WHITENING DIANZ RM70 DIANZ VITAMIN WHITENING COLLAGEN 6000mg.DIANZ VITAMIN C. DIAN'Z STOKIS DNARS PUTEH PITERA DNARS SKINCARE EMILAY WHITENING CLEAR SPOTS EMJOI TWEEZE EYELINER CHRISZEN ORI FELINNA INCHLOSS FERWHITE L GLUTATHIONE 1 MILLION MG FERWHITE MURAH FERWHITE STOKIS SELANGOR FIRM BREAST FLORAL MASK FLORAL MASK 50ml FLORAL MASK BY DIAN'Z GERMA SHAPE UP CAMISOLE GLITTERS BY RADIGLOW GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C WHITE PERFECT GLUTACELL BORONG GLUTACELL HQ GLUTACELL Inspired by Botox GLUTACELL MURAH GLUTACELL STOKIS GLUTAKOJIC 3 LAYER Gold Pome L-Gluthathione Gold Powder Scrub Body Whitening Exfoliating Gel Grip HARUM MALAM BORONG HARUM MALAM MURAH HARUM MALAM SHAH ALAM HARUM MALAM STOKIS.HARUM MALAM TESTIMONI HEIGHT UP BORONG HEIGHT UP MURAH HEIGHT UP RM160 HEIGHT UP STOKIS HEIGHT UP SUPPLEMENT TINGGI HEIGHT UP TESTIMONI IBU PATI MASK ICYCOOL SLIMMING GEL INAYAH BORONG INAYAH SHAH ALAM INCHLOSS IZZUE ISLAM JAMU DEWI DARA JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE MURAH. JERAWAT BERLUBANG JUS PEMUTIH K-COLLY HALAL K-COLLY MURAH K-COLLY SHAH ALAM K-COLLY STOKIS K-Colly Sweet 17 K-Colly Sweet Seventeen 1 K-COLLY TESTIMONI KAPSUL HORMON KECUT CYS Kecut Rahim Kegatalan Kembali Dara kempiskan perut Keputihan Ketuat Khasiat Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul KKM KKM VCOA KOTA BHARU Kotoran KRYOLAN SUPRACOLOR Kurus Dalam Masa 7 Hari Longgar LOTION LYANAZ LYNANAZ PATI IBU MAGIC REPAIRING N WHITENING CREAM MAIXARA BORONG MAIXARA C SENTIAL MAIXARA MWE MAIXARA SLIM LOOK MAMA GOJES BORONG MAMA GOJES BY FEREENA MAMA GOJES STOKIS MAMA GOJES TESTIMONI MASK HILANG BLACKHEAD MCS BORONG MCS MURAH MEKAR DARA MEKAR DARA HQ MEKAR DARA STOKIS MEKAR DARA TESTIMONI MEKARA DARA MURAH MENGANDUNG MIERABELLA TREENEA MILKY - G BUST UP BREAST FORMULA MINYAK KELAPA DARA MIRACLE SLIMMING COFFEE MISTINE BB CREAM MOLLY BARBIE SKIN SERUM BORONG MOLLY BARBIE SKIN SERUM SELANGOR MOLLY BARBIE SKIN SERUM STOKIS MOLLY BARBIE SKIN SERUM TESTIMONI MOLLYS BB DOLL MOLLYS BB DOLL FOUNDATIO MURAH MOLLYS BB DOLL FOUNDATION MOLLYS BB DOLL FOUNDATION SELANGOR MOLLYS BB DOLL FOUNDATION STOKIS MOON SOAP RESDUNG MOONSOAP MOONSOAP MURAH MOONSOAP STOKIS MOONSOAP TESTIMONI MURAH MZ F2F MZ Fat2Fit Mist Spray MZ Murah.MZ testimoni MZ Shah Alam MZ Soap MZ SOAP BARU MZ SOAP MURAH MZ SOAP STOKIS MZ SOAP TESTIMONI MZ Spray MZ Stokis NAKED2 URBAN DECAY EYESHADOW NAKED2 URBAN DECAY MURAH NAKED2 URBAN DECAY SHAH ALAM NANO SOAP AGEN NANO SOAP HQ NANO SOAP MURAH NANO SOAP SHAH ALAM NANO SOAP STOKIS NANO SOAP TESTIMONI NATURAL BAMBOO Natural Bamboo Charcoal Murah Di pasaran NATURGO NATURGO MASK MURAH NBC BIG SIZE NOUR AIN MURAH NOUR AIN STOKIST NOUR AIN STOKIST SELANGOR NOUR AIN TESTIMONI OPA SELANGOR OPA SHAH ALAM OPA SNOW OPA STOKIS.OPA MURAH ORIGINAL oxigen cell murah OXYGEN CELL by NINA SKINCARE 30G oxygen cell murah oxygen cell ready stock oxygen cell shah alam PARUT BERLUBANG PARUT JERAWAT PATI EMAS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA SELANGOR PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA STOKIS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA TESTIMONI PEJALKAN BREAST PEMUTIH GIGI PENGEDAR SHAH ALAM PERAPAT PERFECT COLLAGEN BB CREAM SPF 45 PA ++ PERFECT LADY Perla Coffee PERLA COFFEE MURAH PERLA COFFEE SLIMMING PERLA COFFEE STOKIS PERLA COFFEE TESTIMONI PERLA EXCLUSIVE PERLA EXCLUSIVE MURAH PERLA OFFICIAL PERLA STOKIS PMCVC POMEGRANATE PINK POMEGRANATE WHITENING CLEANSER POMOGRANATE BLACK POMOGRANATE GOLD PROMOSI PROMOSI MILKY G PURE MARINE COLLAGEN GRED AA push up bra. alat kempiskan perut PUTIH PUTIHKAN KULIT RADIANCE RADIANCE MURAH RADIANCE RM155 RADIANCE SIGNATURE RADIANT GLOW WHITENING BODY LOTION SPF 60 RADIGLOW INGREDIENT radiglow rm160 RADIGLOW RM165 RADIGLOW SELANGOR; RADIGLOW MALAYSIA RADIGLOW STOKIS RADIGLOW SUPPLEMENT RADIGLOW TESTIMONI RAHSIA WANITA RAHSIA WANITA MURAH RAHSIA WANITA STOKIS RAHSIA WANITA TESTIMONI RAMPING BALM Rapat RAPIBUST MAKER PEMBESAR DAN PENGENCANG PAYUDARA RAPIBUST MURAH RAPIBUST STOKIS RAPIBUST TESTIMONI RELIAN MASCARA RELIAN MASCARA MURAH RELIAN MASCARA REVIEW RM15 RM20 ROLANJONA CRYSTAL FOOT MASK Rose Hair Perfume Rose Hair Perfume Borong Rose Hair Perfume Murah Rose Hair Perfume STOKIS ROYAL SLIM LISHOU MAGIC . ENOT ROYAL SLIM LISHOU MAGIC PENGEDAR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC SELANGOR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC STOKIS ROYAL SLIM RM90 Russet SABUN AL - RAZI SABUN AL - RAZI STOKIS SABUN ALPHA ARBUTIN SABUN ALPHA ARBUTIN MURAH SABUN ARBUTIN MURAH SABUN PUTIH SABUN SUSU BERAS COLLAGEN BORONG SABUN SUSU BERAS COLLAGEN MURAH SABUN SUSU BERAS KBROTHER SABUN VITAMIN SABUN VITAMIN A SABUN VITAMIN TESTIMONI SATIN RM140 SATIN SKINZ MURAH. SATIN SKINZ SATIN SKINZ PREMIUM SATIN SKINZ SHAH ALAM SATIN SKINZ TESTIMONI SATIN SKINZ VIP STOKIS SCRUB BELVYA TESTIMONI SCRUB KURUS SCRUB POMEGRANATE ORIGINAL SECRET BUST UP SECRET BUST UP MURAH SECRET BUST UP PUERARIA MIRIFICA SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN TESTIMONI SELANGOR SERI DEWI MALAM SERUM GLUTA KOJIC SHAH ALAM SHAH ALAM. SHISEIDO BLACK MASK SHISEIDO BLACK MASK BORONG SHISEIDO WHITE MASK Shishedo Black Mask Murah SINUS CURE MURAH SINUS CURE RM50 SIZE GERMA CAMISOLE SKINCARE SKINCARE NOUR AIN SKINCARE PRODUK MELAYU Skincerity Skincerity Fungsi Skincerity MLM Skincerity Selangor Skincerity Stokis Skincerity TESTIMNONI SLIM N FIT GIRDLE SLIMMING SUIT SMART KIDDIES BY AURAWHITE SMART KIDDIES KKM SMART KIDDIES MURAH SMART KIDDIES STOKIS SMART KIDDIES TESTIMONI Sponge Ori Kokuryu SPRAY OPA STOKIS STOKIS DNARS stokis dropship STOKIS MAIXARA STOKIS MIRACLE SLIMMING COFFEE STOKIS PERLA STOKIS SECRET BUST UP STOKIS SELANGOR STOKIS SHAH ALAM STOKIS VENE SLIMMING LOTION STOKIST Stokist Bedak Arab SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA DROSPSHIP SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA MURAH SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SHAH ALAM Super Summer Cake SUPPLEMENT VAGINA TANAKA TANAKA MURAH TANPA KIMIA TANPA PENGELUPASAN TESTIMONI TESTIMONI 7DAYS LYANAZ TESTIMONI BELLA FORMULA SINUS CURE TESTIMONI MILKY G TESTIMONI MIRACLE SLIMMING COFFEE TESTIMONI SECRET BUST UP TESTIMONI TREENEA TESTIMONI VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VITAMIN C FELINNA Thanyaporn breast kapsul THANYAPORN PUERARIA MIRIFICA Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul MURAH TREENEA CARA MAKAN TREENEA SELANGOR TREENEA SHAH ALAM TREENEA UTK IBU TURTLE LAMP TURTLE LAMP MURAH TWILIGHT TURTLE LAMP UBAT EXCEMA UBAT KURUS UBAT MONTOK PUNGGUNG VCOA LIQUID VCOA RESDUNG VCOA TREENEA VENE SLIMMING LOTION VENE SLIMMING LOTION MURAH VENE SLIMMING LOTION STOKIS VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VIT C DIANZ VITAMIN C 1000MG Vitamin C Felinna WHITE MASK WHITE PERFECT WHITELIGHT WHITENING 7DAYS WONDER GLOW GOLD BASIC ADVANCE SERIES. WG GOLD WONDER GLOW MURAH WONDER GLOW SELANGOR WONDER GLOW STOKIS WONDERGLOW TESTIMONI X-LOSS FELINNA X-LOSS LOTION FELINNA X-LOSS MURAH X-LOSS STOKIS XXL XXXL ZIRANA ZIRANA 5 IN 1 INFRARED SLIMMING SET ZIRANA MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET HQ ZOFEA BEAUTY SECRET MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET SHAH ALAM ZOFEA BEAUTY SECRET STOKIS ZOFEA BORONG ZOFEA MURAH ZOFEA SHAH ALAM

TERMA & SYARAT SHOPPING @ YOUAND MYCLOSET

1. Untuk pembeli yang serius sahaja.

2. Tiada reserve. Mereka yang bayar dulu, akan didahulukan.

3. Tiada pemulangan wang bagi mereka yang membatalkan pesanan selepas pembayaran dibuat.

4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya produk rosak, hilang atau tidak diterima pelanggan selepas pengesahan penghantaran telah dibuat akibat kecuaian pihak ke-3 (POS LAJU) dan pihak anda sendiri (tiada di rumah ketika Pos Laju datang, salah alamat, penerimaan ditandatangani oleh orang lain seperti kawan, jiran, pihak kolej/pejabat).

5. Kami hanya menggunakan perkhidmatan POS LAJU untuk urusan penghantaran dan hanya urusniaga di dalam Malaysia sahaja (mohon maaf, tiada penghantaran untuk negara2 lain)

6. Masa pengeposan adalah waktu petang setiap hari bekerja (ini bermakna pembayaran yang dibuat pada hari tersebut berkemungkinan besar akan dipos pada hari yang sama utk pembayaran sebelum 4.30ptg)

7. Pertukaran produk/pesanan pada saat2 akhir selepas pembungkusan dibuat adalah tidak dilayan (ini menimbulkan masalah kerana kebanyakan parcel dibungkus dalam plastik prabayar Pos Laju).

8. Penghantaran juga hanya akan dibuat selepas pembayaran diterima sudah disahkan (transfer dari acc bank lain mengambil masa 1-3 hari bekerja untuk disahkan/dikreditkan pihak bank).

9. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab atas segala risiko, masalah, kesan/akibat dari penggunaan produk2 jualan kami. Jadi sila pastikan anda membeli dengan kerelaan hati, tiada sebarang paksaan dari pihak kami.

10. Terma dan syarat ini mungkin diubah atau ditambah dari masa ke semasa bertujuan untuk memudahkan urusan antara pelanggan dan kami.