Forms generator powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Wednesday, 10 April 2013

Maixara C - Sential 10000mg Vitamin C


Vit C 10000mg Maixara ....kesan cepat..harga berbaloi..rugi tak cuba..

 Testimoni Pengasas Maixara C


Kalo ada yang kata RM125 mahal? saya tak boleh nak kata apa.Saya jual Maixara C-Sential pd harga yg amat berpatutan dengan kandungan 10,000mg!!! 

Jika kita beli 1000mg vitamin C utk 60 tablet pun dah RM90.Maixara C Sential siap ada Kolagen & Gluta lagi. Kolagen plak bukan marine kolagen yang diimport tak tahu kesahihan halalnya, sebaliknya kami gunakan kolagen dari sisik ikan talapia yang UPM sendiri baut penyelidikan akan keberkesanannya. Tak percaya sila google. Kandungan 10,000 mg dalam 1 tablet dan ada 60 tablet dgn harga RM125.Bg saya amat berbaloi.



Bakal mencetus fenomena 2013.
Hanya sebiji sehari untuk kesan berganda, tapi harga mampu milik yang berbaloi2..
Produk keluaran bumiputera..

HARGA SEBENAR RM125
TAPI UNTUK TEMPOH PROMOSI TERHAD,
HANYA RM99(S), RM104(S/S)
60 BIJI/BOTOL
(UNTUK 2 BULAN!)

Rasai kesannya seawal 7 hari..



10 sebab mengapa Maixara C-Sential menjadi PILIHAN RAMAI

- 2x LEBIH kuantiti dari biasa iatu 60 tablet
- 2x LEBIH kandungan mg dari biasa iaitu 10,000mg
- boleh dimakan oleh lelaki mahupun perempuan
- kesan seawal 2-5 hari sahaja
- tablet boleh dikunyah seperti gula - gula
- Rasa tablet yang sangat sedap
- 1 kotak tahan untuk 2 bulan untuk jimat atau 1 bulan untuk kesan cepat
- boleh dimakan sewaktu datang haid atau ibu sedang menyusu badan
- tiada kesan sampingan kerana 100% adalah daripada ekstrak buah- buahan
- buatan tempatan, Halal dan dijamin selamat!



KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL: 

- Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
- Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.
- Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan.
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.





SETIAP TABLET 10,000MG MENGANDUNGI:

1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)

FAKTA PRODUK:

1) Produk keluaran Bumiputera Islam
2) Halal & Selamat
3) Tidak mengandungi Gelatin
4) Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
5) Pengilang berstatus GMP
6) Sesuai untuk lelaki dan wanita
7) Kolagen dari ikan talapia- mereka yang alah kolagen marin/seafood boleh amalkan
8) Terbukti berkesan!







Menariknya, ia boleh ditelan atau dikunyah dengan perasa strawberi.. :) Serlahkan keserian dan kecantikan anda dengan cara yang mudah dan menjimatkan..

PENGAMBILAN DISARANKAN:
-1 tablet selepas makan malam setiap hari (usah ambil terlalu lewat atau selepas pukul 11 malam)
- bole diambil maksima 2 tablet
- minum air putih yang banyak sepanjang hari


























MCS boleh dimakan oleh kaum hawa dan juga adam..


ini adalah testimoni kaum adam dimana sebelum ini kulit beliau kering, bekas jerawat yang agak banyak.. Alhamdulillah selepas menggunakan MCS kulit lebih segar, cerah dan tidak kering...
Beliau sangat gembiran dgn perubahan yang berlaku selepas bersama MCS.



Hanya seminggu bersama MCS, kulit beliau menjadi lebih sekata dan segar berbanding sebelum ini. Alhamdulillah semakin ramain yakin dan percaya dgn MCS..

Kulit beliau menjadi lebih cerah, bersih dan cerah dalam masa 7 hari penggunaan MCS.


Jom dapatkan MCS untuk kulit lebih segar, cantik dan berseri.

testimoni baru...


Kulit kusam dan kering menjadi lebih cantik dan berseri...
Nampak lebih muda dan cerah slps 2 minggu menggunakan MCS secara konsisten.




Lagi testimoni hebat MCS...


kesan parut yang hilang.... 

"Asslm.. Hi sume.. Sy nk share kbaikan mcs.. Dh hmpir smggu sy guna mcs. Ksn pggunaan mcs ni mng sgt hebat n cpt.. Hasil gabungan vit c, kolagen & glutathione dlm stiap tablet mnjdkn kulit sy smakin lembap, licin & anjal.. Kuar umh dh xpyh nk mekap sgt.. Skdr pakai bedak tabur je pun muka ttp nmpk segar. Yg plg best, rsnya yg sedap mmg wt rasa xsbr nk mkn stiap ari! Dan... Yg psti, MCS adalah produk kluaran Muslim yg x prlu diragui.


(Bersama-sama emel ni sy srtakn gmbr tbaru sy.. Amik pg td otw nk g kje.. Hihi...)"


Testimoni Warga Brunei Selepas 5 hari consume MCS
Kulit wajah lebih cerah dan kesan jerawat makin pudar.. Wajah nampak segarkan! Jom consume Maixara C-Sential (MCS) dijamin 100% ada kesan..



Testimoni terbaru Pengguna C-Sential..
Hanya dalam 7 hari..


 Testimoni dari jauh ini..
Customer dari Brunei. Wajah sblm ini walau dgn makeup masih tak dpt menutupi kesan jerawat. Alhamdulillah slps 8 hari consume MCS walau tanpa makeup, kesan jerawat ternyata makin hilang..


WOW.. memang teruja kan!!!



Percayalah MCS pasti ada hasilnya!
"Value for your money!"


Selepas pengunaan yang konsisten


MASALAH KULIT BERMINYAK & WARNA KULIT X SEKATA...


SELEPAS 1 MINGGU DH ADA YG TEGUR PERUBAHN KULIT WAJAH...



 Alhamdulillah testimoni seorang customer yang sangat BEST...


Penggunaan MCS selama 7 hari sahaja.. menjadikan kulit beliau lebih sekata, lembut dan cerah.. JERAWAT pun makin kurang!


Anda dah mencuba MCS? Jom dapatkan dengan stokis pengedar berhampiran.. 100% dijamin ada kesannya!



 Testimoni antara yang terhebat... DALAM MASA 2 HARI AJE bersama  MCS.. WowOW! Tgk perubahannya


 Alhamdulillah, terima emel dr seorang pengguna yang baru sahaja menggunakan MCS iniselama 7 hari..


beliau sangat berpuas hati dgn perubahan kulit dan yakin MCS berkesan dalam mencerahkan dan menjadikan wajah lebih bersih dan gebu.



 Testimoni Terbaru.
Sebelum kulit agak kasar dan ada kesan jerawat.
Selepas 7 hari penggunaan Maixara C-Sential (MCS) kulit jadi lebih muda, lembut dan berseri.





Testimoni diterima lagi..perubahan seawal 5 hari
semakin hari semakin banyak testimoni MCS diterima...


Kulit beliau menjadi lebih segar, eyebag semakin kurang dan kulit semakin cerah...



Rata - rata menyatakan ada kesan selepas penggunaan konsisten Maixara C-Sential (MCS) Maixara by Mama Secret


Kali ini testimoni dari customer yang consume selama 5 hari sahaja.

Let's the PRODUCT speak..
Its because of Maixara C-Sential...

Muka makin cerah, pori-pori makin mengecil dan kesan rengsa di kulit muka dah pun hilang. Wajah nmpak lagi muda yu! Suka sangat2 :))


Baby ni anak salah seorang Mini Stokis Nina Zahari. Thanx Na for sharing this. Like it sooooooo much!

Nina start ambil suplemen ni bulan lepas. Selain dia sndri yg memang dah ramai sgt kawan2 tegur sebab perubahan ketara pd kulitnya, secara tak langsung Mia yg tgh breastfeed ni pun dapat tempiasnya. Kulit Mia jadi sangat2 gebu n cerah! Geramnya sy kat dia tau (^0^)

Macam yg selalu sy bgtau, Maixara C-Sential ni memang sesuai diambil oleh semua golongan. Baik wanita, mahupun lelaki. Dan tak terkecuali kanak2 serta ibu mengandung dan menyusu pun boleh ambil. Best sgt2 kan?
 

Kulit semakin gebu dan cerah... Jom berMCS
Terbukti berkesan... Tak perlu habis beratus - ratus untuk produk luar negara... MCS ini buatan Malaysia.. dijamin 100% Halal tau..

Testimoni kaum Adam..
Kulit lebih sekata dan cerah

Testimoni dari anak buah saya(stokis Maixara) yang konsisten ambil Maixara C-Sential selama 2 minggu.. dia (Luqman Nur Hakim) 12 tahun sebelum ambil maixara c-sential dia ada masaalah kulit sangat kering & selalu kena gatal2..bermacam2 ubat da apply tp still kulit dia xda perubahan.. after ambil maixara c-sential 1biji sehari sekarang dia dah xda masaalah kulit kering lagi.. hari2 dia senyum sambil tengok kulit dia dah licin & dah agak cerah skit..hehehe.. terima kasih Maixara C-Sential..

Anda yang belum mencuba mcs bila lagi nak cuba,In Shaa Allah mcs boleh membantu apa pun masaalah kulit anda..

Perubahan ketara dlm 14 hari bersama MCS
Kulit lebih cerah dan halus.













Testimoni lagi....
Hanya dengan berMCS...



Nampak tak perubahannya? Alhamdulilah semakin ramai confident untuk consume MCS setelah melihat testimon - testimoni hebat daripada customer MCS.





Harga 1 kotak Maixara C - Sential
60 biji
Harga Biasa RM125
Harga Promosi RM99
* free pos 

nak order ?
boleh Isi order form kat atas
@
sms / whatsapp Ain 0148438299
COD : 012-5435676
(Pick Up Point Giant Sec 13,Shah Alam) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

: BOYA SKIN MASK GLUTA Q10 2BE GORGEOUS DETOX 360 EFFECTS WHITENING CREAM 4 STEP WAIST TRIMMER 7DAYS JUICE AL - RAZI AL - RAZI SABUN MUKA AL - RAZI SELANGOR AL - RAZI TESTIMONI AMYERA FLAWLESS AGEN AMYERA FLAWLESS FACE & BODY CREAM APRICGOLD AURA MEN TURBO COLLAGEN AURA MEN TURBO COLLAGEN AURAWHITE AURA MEN TURBO COLLAGEN MURAH AURA MEN TURBO COLLAGEN STOKIS AURA WHITE PURE L-GLUTATHIONE COLLAGEN AURAMEN FACE SOAP AURASHINE AURASLIM SHAKE AURAWHITE CHOCOLATE FLAVOUR AURAWHITE GLUTACOLLAGEN 900 000MG AURORA STOKIS AYLAMYRA SKIN CARE | PRODUCT OF SWITZERLAND BABIES BLINK PINKISH DATIN LYANAZ BEAUTYCARE NOUR AIN BEDAK ARAB BEDAK TANAKA BELLA FORMULA BELLA SINUS CURE bella sinus murah BELLEZA HQ BELLEZA PINK BELLEZA TESTIMONI BELLEZZA ESSENTIAL BELVYA BIO ANNE BREAST CREAM FREE SOAP BLINKQ BEAUTY DRINK BORONG BORONG SABUN ALPHA ARBUTIN BVR COLLAGEN BVR GOLD SCRUB BVRC California Beauty Slim N Fit Girdle CELAK CHRISZEN CHRISZEN GEL EYELINER Chriszen Moist Cake COLLAGEN CRYSTAL EYE MASK Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Collagen Plus Vitamin E Whitening Beauty Cream Set COMBO DIANZ D'HERBS LIPSTICK COLLAGEN TREATMENT Dewy Extra Whitening DEWY GOGEN DEWY WHITENING DIANZ RM70 DIANZ VITAMIN WHITENING COLLAGEN 6000mg.DIANZ VITAMIN C. DIAN'Z STOKIS DNARS PUTEH PITERA DNARS SKINCARE EMILAY WHITENING CLEAR SPOTS EMJOI TWEEZE EYELINER CHRISZEN ORI FELINNA INCHLOSS FERWHITE L GLUTATHIONE 1 MILLION MG FERWHITE MURAH FERWHITE STOKIS SELANGOR FIRM BREAST FLORAL MASK FLORAL MASK 50ml FLORAL MASK BY DIAN'Z GERMA SHAPE UP CAMISOLE GLITTERS BY RADIGLOW GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C GLUTA KOJIC WITH VITAMIN C WHITE PERFECT GLUTACELL BORONG GLUTACELL HQ GLUTACELL Inspired by Botox GLUTACELL MURAH GLUTACELL STOKIS GLUTAKOJIC 3 LAYER Gold Pome L-Gluthathione Gold Powder Scrub Body Whitening Exfoliating Gel Grip HARUM MALAM BORONG HARUM MALAM MURAH HARUM MALAM SHAH ALAM HARUM MALAM STOKIS.HARUM MALAM TESTIMONI HEIGHT UP BORONG HEIGHT UP MURAH HEIGHT UP RM160 HEIGHT UP STOKIS HEIGHT UP SUPPLEMENT TINGGI HEIGHT UP TESTIMONI IBU PATI MASK ICYCOOL SLIMMING GEL INAYAH BORONG INAYAH SHAH ALAM INCHLOSS IZZUE ISLAM JAMU DEWI DARA JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE JAPAN HIGH WAIST BODY SHAPING UNDERWARE MURAH. JERAWAT BERLUBANG JUS PEMUTIH K-COLLY HALAL K-COLLY MURAH K-COLLY SHAH ALAM K-COLLY STOKIS K-Colly Sweet 17 K-Colly Sweet Seventeen 1 K-COLLY TESTIMONI KAPSUL HORMON KECUT CYS Kecut Rahim Kegatalan Kembali Dara kempiskan perut Keputihan Ketuat Khasiat Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul KKM KKM VCOA KOTA BHARU Kotoran KRYOLAN SUPRACOLOR Kurus Dalam Masa 7 Hari Longgar LOTION LYANAZ LYNANAZ PATI IBU MAGIC REPAIRING N WHITENING CREAM MAIXARA BORONG MAIXARA C SENTIAL MAIXARA MWE MAIXARA SLIM LOOK MAMA GOJES BORONG MAMA GOJES BY FEREENA MAMA GOJES STOKIS MAMA GOJES TESTIMONI MASK HILANG BLACKHEAD MCS BORONG MCS MURAH MEKAR DARA MEKAR DARA HQ MEKAR DARA STOKIS MEKAR DARA TESTIMONI MEKARA DARA MURAH MENGANDUNG MIERABELLA TREENEA MILKY - G BUST UP BREAST FORMULA MINYAK KELAPA DARA MIRACLE SLIMMING COFFEE MISTINE BB CREAM MOLLY BARBIE SKIN SERUM BORONG MOLLY BARBIE SKIN SERUM SELANGOR MOLLY BARBIE SKIN SERUM STOKIS MOLLY BARBIE SKIN SERUM TESTIMONI MOLLYS BB DOLL MOLLYS BB DOLL FOUNDATIO MURAH MOLLYS BB DOLL FOUNDATION MOLLYS BB DOLL FOUNDATION SELANGOR MOLLYS BB DOLL FOUNDATION STOKIS MOON SOAP RESDUNG MOONSOAP MOONSOAP MURAH MOONSOAP STOKIS MOONSOAP TESTIMONI MURAH MZ F2F MZ Fat2Fit Mist Spray MZ Murah.MZ testimoni MZ Shah Alam MZ Soap MZ SOAP BARU MZ SOAP MURAH MZ SOAP STOKIS MZ SOAP TESTIMONI MZ Spray MZ Stokis NAKED2 URBAN DECAY EYESHADOW NAKED2 URBAN DECAY MURAH NAKED2 URBAN DECAY SHAH ALAM NANO SOAP AGEN NANO SOAP HQ NANO SOAP MURAH NANO SOAP SHAH ALAM NANO SOAP STOKIS NANO SOAP TESTIMONI NATURAL BAMBOO Natural Bamboo Charcoal Murah Di pasaran NATURGO NATURGO MASK MURAH NBC BIG SIZE NOUR AIN MURAH NOUR AIN STOKIST NOUR AIN STOKIST SELANGOR NOUR AIN TESTIMONI OPA SELANGOR OPA SHAH ALAM OPA SNOW OPA STOKIS.OPA MURAH ORIGINAL oxigen cell murah OXYGEN CELL by NINA SKINCARE 30G oxygen cell murah oxygen cell ready stock oxygen cell shah alam PARUT BERLUBANG PARUT JERAWAT PATI EMAS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA SELANGOR PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA STOKIS PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA TESTIMONI PEJALKAN BREAST PEMUTIH GIGI PENGEDAR SHAH ALAM PERAPAT PERFECT COLLAGEN BB CREAM SPF 45 PA ++ PERFECT LADY Perla Coffee PERLA COFFEE MURAH PERLA COFFEE SLIMMING PERLA COFFEE STOKIS PERLA COFFEE TESTIMONI PERLA EXCLUSIVE PERLA EXCLUSIVE MURAH PERLA OFFICIAL PERLA STOKIS PMCVC POMEGRANATE PINK POMEGRANATE WHITENING CLEANSER POMOGRANATE BLACK POMOGRANATE GOLD PROMOSI PROMOSI MILKY G PURE MARINE COLLAGEN GRED AA push up bra. alat kempiskan perut PUTIH PUTIHKAN KULIT RADIANCE RADIANCE MURAH RADIANCE RM155 RADIANCE SIGNATURE RADIANT GLOW WHITENING BODY LOTION SPF 60 RADIGLOW INGREDIENT radiglow rm160 RADIGLOW RM165 RADIGLOW SELANGOR; RADIGLOW MALAYSIA RADIGLOW STOKIS RADIGLOW SUPPLEMENT RADIGLOW TESTIMONI RAHSIA WANITA RAHSIA WANITA MURAH RAHSIA WANITA STOKIS RAHSIA WANITA TESTIMONI RAMPING BALM Rapat RAPIBUST MAKER PEMBESAR DAN PENGENCANG PAYUDARA RAPIBUST MURAH RAPIBUST STOKIS RAPIBUST TESTIMONI RELIAN MASCARA RELIAN MASCARA MURAH RELIAN MASCARA REVIEW RM15 RM20 ROLANJONA CRYSTAL FOOT MASK Rose Hair Perfume Rose Hair Perfume Borong Rose Hair Perfume Murah Rose Hair Perfume STOKIS ROYAL SLIM LISHOU MAGIC . ENOT ROYAL SLIM LISHOU MAGIC PENGEDAR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC SELANGOR ROYAL SLIM LISHOU MAGIC STOKIS ROYAL SLIM RM90 Russet SABUN AL - RAZI SABUN AL - RAZI STOKIS SABUN ALPHA ARBUTIN SABUN ALPHA ARBUTIN MURAH SABUN ARBUTIN MURAH SABUN PUTIH SABUN SUSU BERAS COLLAGEN BORONG SABUN SUSU BERAS COLLAGEN MURAH SABUN SUSU BERAS KBROTHER SABUN VITAMIN SABUN VITAMIN A SABUN VITAMIN TESTIMONI SATIN RM140 SATIN SKINZ MURAH. SATIN SKINZ SATIN SKINZ PREMIUM SATIN SKINZ SHAH ALAM SATIN SKINZ TESTIMONI SATIN SKINZ VIP STOKIS SCRUB BELVYA TESTIMONI SCRUB KURUS SCRUB POMEGRANATE ORIGINAL SECRET BUST UP SECRET BUST UP MURAH SECRET BUST UP PUERARIA MIRIFICA SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN TESTIMONI SELANGOR SERI DEWI MALAM SERUM GLUTA KOJIC SHAH ALAM SHAH ALAM. SHISEIDO BLACK MASK SHISEIDO BLACK MASK BORONG SHISEIDO WHITE MASK Shishedo Black Mask Murah SINUS CURE MURAH SINUS CURE RM50 SIZE GERMA CAMISOLE SKINCARE SKINCARE NOUR AIN SKINCARE PRODUK MELAYU Skincerity Skincerity Fungsi Skincerity MLM Skincerity Selangor Skincerity Stokis Skincerity TESTIMNONI SLIM N FIT GIRDLE SLIMMING SUIT SMART KIDDIES BY AURAWHITE SMART KIDDIES KKM SMART KIDDIES MURAH SMART KIDDIES STOKIS SMART KIDDIES TESTIMONI Sponge Ori Kokuryu SPRAY OPA STOKIS STOKIS DNARS stokis dropship STOKIS MAIXARA STOKIS MIRACLE SLIMMING COFFEE STOKIS PERLA STOKIS SECRET BUST UP STOKIS SELANGOR STOKIS SHAH ALAM STOKIS VENE SLIMMING LOTION STOKIST Stokist Bedak Arab SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA DROSPSHIP SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA MURAH SUMMER PACK 3 IN 1 GENIE BRA SHAH ALAM Super Summer Cake SUPPLEMENT VAGINA TANAKA TANAKA MURAH TANPA KIMIA TANPA PENGELUPASAN TESTIMONI TESTIMONI 7DAYS LYANAZ TESTIMONI BELLA FORMULA SINUS CURE TESTIMONI MILKY G TESTIMONI MIRACLE SLIMMING COFFEE TESTIMONI SECRET BUST UP TESTIMONI TREENEA TESTIMONI VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VITAMIN C FELINNA Thanyaporn breast kapsul THANYAPORN PUERARIA MIRIFICA Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul MURAH TREENEA CARA MAKAN TREENEA SELANGOR TREENEA SHAH ALAM TREENEA UTK IBU TURTLE LAMP TURTLE LAMP MURAH TWILIGHT TURTLE LAMP UBAT EXCEMA UBAT KURUS UBAT MONTOK PUNGGUNG VCOA LIQUID VCOA RESDUNG VCOA TREENEA VENE SLIMMING LOTION VENE SLIMMING LOTION MURAH VENE SLIMMING LOTION STOKIS VENE SLIMMING LOTION TESTIMONI VIT C DIANZ VITAMIN C 1000MG Vitamin C Felinna WHITE MASK WHITE PERFECT WHITELIGHT WHITENING 7DAYS WONDER GLOW GOLD BASIC ADVANCE SERIES. WG GOLD WONDER GLOW MURAH WONDER GLOW SELANGOR WONDER GLOW STOKIS WONDERGLOW TESTIMONI X-LOSS FELINNA X-LOSS LOTION FELINNA X-LOSS MURAH X-LOSS STOKIS XXL XXXL ZIRANA ZIRANA 5 IN 1 INFRARED SLIMMING SET ZIRANA MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET HQ ZOFEA BEAUTY SECRET MURAH ZOFEA BEAUTY SECRET SHAH ALAM ZOFEA BEAUTY SECRET STOKIS ZOFEA BORONG ZOFEA MURAH ZOFEA SHAH ALAM

TERMA & SYARAT SHOPPING @ YOUAND MYCLOSET

1. Untuk pembeli yang serius sahaja.

2. Tiada reserve. Mereka yang bayar dulu, akan didahulukan.

3. Tiada pemulangan wang bagi mereka yang membatalkan pesanan selepas pembayaran dibuat.

4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya produk rosak, hilang atau tidak diterima pelanggan selepas pengesahan penghantaran telah dibuat akibat kecuaian pihak ke-3 (POS LAJU) dan pihak anda sendiri (tiada di rumah ketika Pos Laju datang, salah alamat, penerimaan ditandatangani oleh orang lain seperti kawan, jiran, pihak kolej/pejabat).

5. Kami hanya menggunakan perkhidmatan POS LAJU untuk urusan penghantaran dan hanya urusniaga di dalam Malaysia sahaja (mohon maaf, tiada penghantaran untuk negara2 lain)

6. Masa pengeposan adalah waktu petang setiap hari bekerja (ini bermakna pembayaran yang dibuat pada hari tersebut berkemungkinan besar akan dipos pada hari yang sama utk pembayaran sebelum 4.30ptg)

7. Pertukaran produk/pesanan pada saat2 akhir selepas pembungkusan dibuat adalah tidak dilayan (ini menimbulkan masalah kerana kebanyakan parcel dibungkus dalam plastik prabayar Pos Laju).

8. Penghantaran juga hanya akan dibuat selepas pembayaran diterima sudah disahkan (transfer dari acc bank lain mengambil masa 1-3 hari bekerja untuk disahkan/dikreditkan pihak bank).

9. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab atas segala risiko, masalah, kesan/akibat dari penggunaan produk2 jualan kami. Jadi sila pastikan anda membeli dengan kerelaan hati, tiada sebarang paksaan dari pihak kami.

10. Terma dan syarat ini mungkin diubah atau ditambah dari masa ke semasa bertujuan untuk memudahkan urusan antara pelanggan dan kami.